کد خبر: ۷۲۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
از پنالتی کریس تا سربازی دختر‌ها!
سال ۹۷ با همه فراز و نشیب‌هایش به نقطه پایانی‌اش نزدیک می‌شود، اما بعضی از اتفاق هایش هیچ گاه از ذهن مان پاک نخواهد شد.
جالب‌ترین شایعات، سوتی‌ها و پدیده‌های سال ۹۷
سال ۹۷ با تمام اتفاقات خوب و بدش سپری شد.  اتفاقاتی که گاه همه ما را متاثر می‌کند، گاهی حیرت زده‌مان می‌کرد، بعضی از آن‌ها هم ما را می‌خنداند و در کل واکنش‌های جمعی ما را برمی‌انگیخت.  در این پرونده، مروری بر جالب‌ترین شایعات، سوتی‌ها، پدیده‌ها و دیالوگ‌ها در سال ۹۷ خواهیم داشتیم که در ادامه می‌خوانید.

جالب‌ترین شایعات، سوتی‌ها، دیالوگ‌ها و پدیده‌های سال ۹۷ / از پنالتی کریس تا سربازی دختر‌ها!


بیشتربخوانید : گاف عجیب دو سلبریتی درباره عادل فردوسی پور +تصویر


سوتی‌ سال

جنجال‌های حمید هیراد:حمید هیراد، خواننده‌ای است که در یکی دو سال اخیر از سوی جوانان بسیاری مورد توجه قرار گرفته و از جمله خواننده‌های پرطرفدار این روز‌ها محسوب می‌شود. او کنسرت‌های بسیار زیادی در سال ۹۷ برگزار کرد که همین موضوع هم باعث شد سوتی‌ها و گاف‌های عجیبی بدهد. او گاهی زنده می‌خواند و کاملا فالش اجرا می‌کرد، گاهی هم پلی بک می‌خواند و میکروفون را به سمت تماشاگران می‌گرفت، اما همچنان صدایش پخش می‌شد. افشای مشکل حقوق مادی و معنوی ترانه‌هایی که با تغییرات کمی به نام خود زده است هم باعث شد خیلی‌ها از خودشان بپرسند واقعا چرا باید ده‌ها هزار تومان از پول خود را خرج کنسرت‌های او کنند؟

پدیده‌های سال

کشف ۱۲ هزار عقرب از یک منزل مسکونی درمشهد:

حتما شما هم حمله مورچه‌ها، زنبورها، پشه‌ها یا عنکبوت‌ها را در فیلم‌های هالیوودی دیده‌اید، اما در سال ۹۷ سکانسی از همین فیلم‌ها در خانه‌ای در مشهد رنگ واقعیت به خود گرفت. به گزارش تسنیم، اواسط مردادماه خبری منتشر شد که از کشف ۱۲ هزار عقرب در یک خانه حکایت داشت. با اعلام اداره حفاظت محیط زیست مشخص شد که این عقرب‌ها توسط عده‌ای سودجو با هدف استفاده از زهرشان که کار سودآوری به حساب می‌آید، نگهداری می‌شده‌اند. به هرحال در روز‌هایی که اخبار احتکار از همه جا شنیده می‌شد احتکار و نگهداری این همه عقرب واقعا عجیب و پر سر و صدا بود.

زنده‌گیری گورخران:

اتفاقات عجیب محیط زیستی در سال ۹۷ کم نبودند، اما اتفاقی که موجب تعجب و ناراحتی خیلی‌ها شد خبر کشته شدن پنج گورخر ایرانی در زمان عملیات زنده‌گیری توسط سازمان محیط زیست بود. در واقع در عملیاتی که به منظور حفاظت از این گونه جانوری انجام شد این تعداد تلفات بسیار غیرقابل هضم بود. طوری که بعضی کاربران با آن شوخی کردند و گفته شد اگر شیر به این گورخر‌ها حمله می‌کرد، تلفات‌شان کمتر بود. این خبر وقتی جالب‌تر شد که مدتی بعد خبر رسید آن پنج گورخر دیگر هم از محل نگهداری فرار کردند!

سوتی‌های مجازی و درخشش‌های حقیقیِ بیرانوند:

بی‌تردید یکی از پدیده‌های سال ۹۷ شخص علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی و پرسپولیس بوده است. او که پیش از جام جهانی کری‌خوانی جالبش را با گفتن «چطوری رونالدو!» شروع کرده بود در جام جهانی با مهار دیدنی پنالتی رونالدو چهره‌ای درخشان از خودش به نمایش گذاشت. او همچنین با گرفتن ماهرانه ضربه سر ژاوی و پرتاب دست‌های بی‌نظیرش عملکرد فوق‌العاده خود را تکمیل کرد. 

شایعات سال

سربازی دختران
سربازی دختران همیشه موضوع جالبی بوده است که می‌تواند موجب طرح بعضی شوخی‌ها و طنازی‌ها باشد. اواسط مردادماه امسال شایعه‌ای با عنوان تصویب طرح سربازی دختران در مجلس، بین افراد و بعضی رسانه‌ها چرخید که همان طور که انتظار می‌رفت سوژه شوخی‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی شد و خیلی‌ها به آن واکنش نشان دادند. البته خیلی زود مسئولان نظام وظیفه و همچنین نمایندگان مجلس به موضوع ورود و با تکذیب آن، اعلام کردند که اصلا این موضوع در صحن علنی مجلس در حد پیشنهاد هم هرگز طرح نشده و آن‌چه که گفته شده از اساس شایعه بوده است.

فوت مکرر سلبریتی‌ها

یکی از موضوعاتی که در سال ۹۷ بار‌ها اتفاق افتاد، انتشار خبر فوت افراد مهم و سلبریتی‌ها بود. شایعاتی که معلوم نبود از کجا و با چه هدفی منتشر می‌شود و در این بین، گاه سر از وب سایت‌ها و کانال‌های رسمی خبری هم درمی‌آوردند. در این سال، خبر فوت افراد مختلفی از جمله استاد محمدرضا شجریان، ارژنگ امیرفضلی، جواد خیابانی، و ... منتشر و سپس تکذیب شد. البته در این بین یکی از کسانی که بار‌ها خبر درگذشتش در رسانه‌ها منتشر شد استاد جمشید مشایخی بود که او را مجبور به انتشار ویدئو و تکذیب خبر فوت خود کرد.

دیالوگ‌های ماندگار سال

ول کنم به چشات اتصالی کرده

این روز‌ها آدم‌های زیادی هستند که با کار‌های متفاوتی که انجام می‌دهند دوست دارند به هر طریقی در فضای مجازی اسم و رسمی برای خودشان درست کنند. کسانی که می‌توانند از این طریق، راه صدساله را در یک شب طی کنند. «محمدرضا ژاله» یکی از این افراد بود که به واسطه صدای خوبش در اینستاگرام فعالیت گویندگی دارد. او که سابقه بازیگری در چند تئاتر و سریال را دارد در یکی از کلیپ‌هایش با گفتار عاشقانه «ول کنم به چشات اتصالی کرده، خراب شده!» مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت و این دیالوگ تا ماه‌ها مورد استفاده قرار گرفت و با آن شوخی شد.

منبع: خراسان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار