کد خبر: ۷۳۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۶
به خسارت‌دیدگان از سیل کمک بلاعوض و وام بلندمدت کم‌بهره خواهیم داد
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه (۷ فروردین) بلافاصله پس از ورود به استان مازندران عازم روستای کردخیل شد و از این منطقه که در اثر سیل و آب‌گرفتگی دچار خسارت شده، بازدید کرد.
قول رئیس جمهور به مردم روستای سیل‌زده مازندران
رئیس جمهور با حضور در روستای کردخیل از توابع شهرستان ساری، از این منطقه سیل‌زده بازدید و با مردم از نزدیک گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه (۷ فروردین) بلافاصله پس از ورود به استان مازندران عازم روستای کردخیل شد و از این منطقه که در اثر سیل و آب‌گرفتگی دچار خسارت شده، بازدید کرد.

رئیس جمهور در این بازدید با توضیح استاندار و مسؤولان ذی‌ربط در جریان روند اقدامات در راستای امدادرسانی و تلاش‌های انجام‌شده برای رفع مشکلات و جبران خسارت‌های ناشی از سیل در این منطقه قرار گرفت.

دکتر روحانی همچنین با حضور در منازل و باغ‌های آسیب‌دیده مردم در فضایی صمیمی با آنان گفت‌وگو و پس از اطلاع از مسائل و مشکلات آنان، دستورات لازم را در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم در زمینه‌های گوناگون به مسئولان ارائه کرد.

رئیس جمهور همچنین در جمع مردم روستای سیل‌زده "کردخیل" گفت: بسیار خوشحالم خداوند به من توفیق داد تا در این لحظات خدمت شما مردم وفادار به کشور، دین و نظام‌تان برسم.

وی اظهار داشت: برای همگان درد، غم و رنج بود که در آغاز سال جدید در کنار رحمتی که خداوند با بارانش نازل کرد، برای زندگی عده‌ای از هموطنان عزیزمان به‌واسطه سیل و سیلاب، مشکلاتی پیش آمد.

دکتر روحانی با بیان این‌که باید تلاش کنیم تا همه این خسارت‌ها و مشکلات با دست پرتلاش مردم و در حد امکان با کمک دولت جبران شود، افزود: به همه آنهایی که مسکن‌شان خسارت دیده، یا شغل، دام و زمین کشاورزی‌شان دچار آسیب شده، حتماً هم کمک بلاعوض می‌شود و هم وام بلندمدت کم‌بهره خواهیم داد.

رئیس جمهور تاکید کرد: دولت با همه توان در کنار و در خدمت مردم است و ان شاء‌الله خداوند بزرگ در این سالی که سال امیرالمؤمنین (ع) است، همه ما را یاری می‌کند.

دکتر روحانی با بیان این‌که امروز همه مسؤولان، نهادها و کمیته‌ها، هلال‌احمر، امدادگران و نیروهای مسلح در کنار مردم هستند، اظهار داشت: همه باید دست به دست هم دهیم و مشکلاتی که پیش آمده را رفع نمائیم؛ خیلی خوشحالم که مردم عزیز در عین حالی که سختی و رنج کشیده‌اند، اما از مسئولین اظهار رضایت می‌کنند؛ این بزرگترین عیدی است که شما به ما می‌دهید و برای ما بسیار ارزشمند است.

رئیس جمهور با اشاره به این‌که مردم عزیز ایران در شرایط سختی و مشکلات، به فکر هم بوده و همدیگر را یاری می‌کنند، گفت: امروز بسیاری از استان‌های کشور به‌ویژه خوزستان درگیر مشکل بارندگی شدید و سیلاب هستند.

دکتر روحانی افزود: باید دست به دست هم دهیم تا از مشکلات عبور کنیم و امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد که همواره خدمتگزار خوبی برای شما مردم باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار