کد خبر: ۷۳۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۶
از آیپد 21 تا سورفیس 14 میلیون تومانی
در این گزارش قصد داریم تا به آخرین قیمت تبلت‌های بازار نگاهی بیاندازیم. بازار فروش تبلت در هفته‌های ابتدایی سال وضعیتی آرام دارد و قیمت‌ها دچار تغییر خاصی نشده‌اند.
آخرین قیمت انواع تبلت در بازار + جدول
تبلت‌ها نسخه بزرگ‌تر تلفن‌های هوشمند هستند که کاربرد‌های فراوانی دارند، ویژگی اصلی این محصولات صفحه نمایش بزرگ آن‌ها است که در خواندن مطالب مختلف، دیدن عکس و فیلم و انجام بازی‌های ویدئویی تاثیر بسزایی دارند. با تولید قلم مخصوص تبلت، ویژگی طراحی نیز به این دسته از محصولات اضافه شد. چند سالی است که تبلت‌ها مجهز به صفحه کلید نیز شده‌اند و با بهره‌گیری از سخت‌افزار قوی، مانند یک لپ‌تاپ جمع و جور برای انجام انواع و اقسام کار‌های سبک و سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این گزارش قصد داریم تا به آخرین قیمت تبلت‌های بازار به تاریخ ۹ فروردین ۹۸ نگاهی بیاندازیم. بازار فروش تبلت در هفته‌های ابتدایی سال وضعیتی آرام دارد و قیمت‌ها دچار تغییر خاصی نشده‌اند.

شرکت مایکروسافت

در حال حاضر مدل‌های مختلفی از خانواده تلبت‌های مایکروسافت در بازار وجود دارد که شامل سرفیس پرو ۶، سرفیس پرو، سرفیس پرو ۴ و سرفیس GO می‌شود و خریداران بر حسب نیاز خود می‌توانند نسخه‌های متنوع این مدل‌ها را انتخاب نمایند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت مایکروسافت در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۹ فروردین) +جدول

شرکت لنوو

برخی‌ها تصور می‌کنند محصولات لنوو به دلیل قیمت ارزانی که دارند تنها شامل مدل‌های پایین‌رده می‌شوند، اما واقعیت آن است که این شرکت لپ‌تاپ‌ها و تلبت‌های بالارده نیز تولید می‌کند که نسبت به دیگر مدل‌های بازار قیمت مناسبی دارند. بری مثال تبلت یوگا بوک و یوگا تب لنوو از مشخصات قدرتمندی بهره می‌برد و نسبت به مدا‌ای مشابه قیمت ارزانی نیز دارند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت لنوو در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۹ فروردین) +جدول

شرکت سامسونگ

خانواده گلکسی تب سامسونگ از مدل‌های فعال در بازار ایران هستن که در مدل‌های متنوع و فراوان تولید شده‌اند. این سری به اعتبار نام سامسونگ و تجیز شدن به قطعات با کیفیت، طرفداران زیادی نیز دارند و از مدل‌های پرفروش بازار به شمار می‌آیند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت سامسونگ در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۹ فروردین) +جدول

شرکت ایسوس

ایسوس نامی مورد اعتماد در حوزه تولید تجهیزات رایانه‌ای به شمار می‌آید. تولیدات این شرکت همواره از کیفیت بالایی برخوردار هستند و جزو محصولات پرفروش بازار نیز محصوب می‌شوند. در حال حاضر مدل‌های مختلف سری زن‌پد این شرکت در بازار یافت می‌شود و خریداران می‌توانند بر حسب نیاز خود، مدل مناسب را انتخاب نمایند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت ایسوس در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۹ فروردین) +جدول

شرکت اپل

در حالی که اکثر تبلت‌های بازار به سیستم‌عامل اندروید مجهز هستند، اپل در محصولات خود از سیستم‌عامل اختصاصی iOS استفاده می‌کند که مزایا و معایبی نسبت به اندروید یا ویندوز ۱۰ مورد استفاده در مدل‌های سرفیس مایکروسافت دارد و به همین دلیل است که معمولا تبلت‌های اپل، مشتریان خاص خود را دارد. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۹ فروردین) +جدول

شرکت ایسر

ایسر مدل‌های زیادی در بخش تبلت‌های خود تولید می‌کند، اما در حال حاضر تنها چند مدل آیکونیا تب، وان ۱۰ و اسپایر سویچ در بازار یافت می‌شود و خریدارانی که مشتری محصولات ایسر هستند، فعلا حق انتخاب زیادی ندارند. به انتخاب در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت ایسر در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۹ فروردین) +جدول

شرکت هوآوی

در حال حاضر تبلت‌های هوآوی نیز مانند ایسر از تنوع کمی در بازار ایران برخوردار هستند و تنها چند مدل از سری مدیاپد این شرکت در بازار یافت می‌شود. مدل‌های مدیاپد تی ۳، تی ۲ و تی ۱ از تبلت‌های پایین‌رده و ارزان قیمت هوآوی به شمار می‌آیند که به واسطه قیمت ارزان مشتریان زیادی دارند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت هوآوی در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۹ فروردین) +جدول

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار