کد خبر: ۷۳۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
آخرین قیمت تلفن همراه در بازار
در حال حاضر که روز‌های ابتدایی سال ۹۸ را طی می‌کنیم شرایط بازار آرام است و شاهد نوسانات قیمتی خاصی نیستیم، به تازگی سری گلکسی S10 وارد بازار ایران شده است که قیمت مدل‌های آن نسبت به هفته گذشته کاهش داشته است.
پرچمدار سامسونگ ارزان تر شد + قیمت
در حال حاضر تلفن‌های هوشمند پرکاربردترین وسیله زندگی انسان‌ها محسوب می‌شوند، پرفروش‌ترین محصول بازار فناوری نیز تلفن‌های هوشمند هستند که موجب می‌شود این بازار هرهفته روز‌های پر جنب‌و‌جوش و شلوغی را طی کند. در این گزارش قصد داریم به صورت هفتگی، به آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند موجود در بازار به تاریخ ۱۰ فروردین ۹۸ نگاهی بیاندازیم.

در حال حاضر که روز‌های ابتدایی سال ۹۸ را طی می‌کنیم شرایط بازار آرام است و شاهد نوسانات قیمتی خاصی نیستیم، به تازگی سری گلکسی S10 وارد بازار ایران شده است که قیمت مدل‌های آن نسبت به هفته گذشته کاهش داشته، پرچمدار شیائومی با نام Mi9 و مدل‌های جدید سری گلکسی A نیز به بازار عرضه شده‌اند.

شرکت سامسونگ

پس از عرضه سری پرچمدار گلکسی S10، حالا با ورود مدل‌های سری گلکسی A مانند گلکسی A30 و A50 و سری M شامل مدل‌های M10 و M20، میان‌رده‌های سامسونگ وارد بازار می‌شوند. سامسونگ در سال‌های اخیر با توسعه بخش میان‌رده‌ حضور خود را در این بخش گسترش داده است، به نظر می‌رسد با محبوبیت برند‌های چینی، سامسونگ قصد ندارد بازار میان‌رده‌ها را به آسانی به این شرکت‌ها واگذار کند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت سامسونگ در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۱۰ فروردین) +جدول

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۱۰ فروردین) +جدول

شرکت هوآوی

به تازگی پرچمداران جدید هوآوی در مدل‌های p30، P30 پرو و P30 لایت معرفی شدند، اما به نظر نمی‌رسد این مدل‌ها تا یک ماه آینده در دسترس باشند، در حال حاضر پرچمداران سال گذشته این شرکت در دو مدل میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو با کیفیت بالایی که دارند از گوشی‌های محبوب بازار به شمار می‌آیند و فروش خوبی دارند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت هوآوی در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۱۰ فروردین) +جدول

شرکت اپل

شرکت اپل هرساله مدل‌های زیادی را به بازار عرضه نمی‌کند به همین دلیل در حال حاضر حتی پرچمداران ۴ یا ۵ سال پیش این شرکت نیز در بازار یافت می‌شوند. محصولات اپل با استفاده از قطعات و سیستم‌عامل اختصاصی، سرعت و کیفیت عالی دارند و به همین جهت علی‌رغم تنوع کم‌تر نسبت به رقبا، جزو پرفروش‌ترین مدل‌ها در جهان به شمار می‌آیند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۱۰ فروردین) +جدول

شرکت شیائومی

تنوع بالا، کیفیت مطلوب و قیمت مناسب، رمز موفقیت شرکت‌های چینی مانند شیائومی است که در سال‌های اخیر با استفاده از همین سه ویژگی، رشد چشمگیری داشته‌اند. به تازگی پرچمدار جدید این شرکت با نام Mi9 به بازار عرضه شده که با وجود قدرت بالا، قیمت ارزانی نسبت به دیگر مدل‌های مشابه دارد و پیش‌بینی می‌شود که فروش خوبی داشته باشد. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت شیائومی در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۱۰ فروردین) +جدول

شرکت نوکیا

غول یک دهه پیش صنعت تلفن همراه به جهت عدم موفقیت در ساخت و فروش مدل‌های بالارده، اکثر مدل‌های فعلی خود را در بازار میان‌رده‌ها عرضه کرده و توانسته است روند مثبتی را طی کند. میان‌رده‌های این شرکت با کیفیت و مقرون‌به‌صرفه هستند و مشتریان خاص خود را دارند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت نوکیا در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۱۰ فروردین) +جدول

شرکت ال‌جی

مدل‌های ال‌جی در حال حاضر در بازار ایران به سختی یافت می‌شوند، این شرکت در سال‌های اخیر از دوران اوج خود فاصله گرفته و مدل‌های تولیدی آن محبوبیت سابق را ندارند. به نظر می‌رسد با رشد شرکت‌های چینی، برندهایی مانند ال‌جی دچار مشکل شده‌اند. البته این شرکت نیز به تازگی با ساخت مدل‌های باکیفیت سعی می‌کند رضایت مشتریان خود را مجددا به دست آورد. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت ال‌جی در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۱۰ فروردین) +جدول

شرکت وان‌پلاس

شرکت وان‌پلاس یکی از جدیدترین برند‌های تلفن هوشمند به شمار می‌آید. این شرکت بر خلاف دیگر برند‌های چینی، سرمایه گذاری اصلی خود را بر روی بازار آمریکا انجام داده و با قرارداد‌هایی که با اپراتور‌های فعال در این کشور بسته، توانسته خیلی زود خود را در این کشور مطرح سازد. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت وان‌پلاس در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۱۰ فروردین) +جدول


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار