کد خبر: ۷۳۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۶
فرشید اسماعیلی در دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس یک پنالتی را از دست داد تا آبی پوشان شانس کسب امتیاز در این بازی را از دست بدهند.
پشت پرده ماجرای پنالتی فرشید اسماعیلی در دربی مشخص شد
فرشید اسماعیلی در دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس یک پنالتی را از دست داد تا آبی پوشان شانس کسب امتیاز در این بازی را از دست بدهند.

پس از پایان دربی هشتاد و نهم همه هواداران و اعضای تیم استقلال آه و حسرت خود را به خاطر پنالتی از دست رفته سر دادند و برخی هم در این میان به دنبال این بودند تا مشخص کنند چرا رحمتی به پاتوسی و منشا اجازه زدن پنالتی را نداده است و چرا اصلا دروازه بان استقلال اصرار به زدن پنالتی توسط فرشید اسماعیلی داشته است.

وینفرد شفر با صراحت تمام در کنفرانس خبری خود از اینکه پاتوسی باید ضربه را می‌زده سخن گفت: تا جایی که لیدر‌ها با رحمتی برخورد کردند تا رحمتی هم سراغ شفر را بگیرد و در نهایت دقایقی بعد بیانیه‌ای از سوی مرد آلمانی منتشر شد که در آن متن عنوان شده بود شفر از رحمتی درخواست کرده تا به منشا اعلام کند ضربه پنالتی را نزند. بیانیه و رفتار دوگانه‌ای که کمی تعجب برانگیز است.

با این وجود از تمام اتفاقات رخ داده که بگذریم در حال حاضر شنیده شده که فرشید اسماعیلی که دیروز هم از سوی هواداران استقلال هو شد در آستانه متأهلی قرار گرفته و‌گویا دروازه بان استقلال هم برای شاد کردن این تازه داماد شانس زدن پنالتی را به او داده در صورتی که مرد آلمانی برای نباختن تیمش برنامه ریزی اش این بود تا پاتوسی پنالتی بزند.

در صورتی که شادی بی مورد و تعارفات بی جا باعث شد دربی به کام استقلال و هواداران تلخ شود و جبران هم نشود و این تازه داماد پنالتی را گل را نکرد تا حواشی در استقلال بی داد کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار