کد خبر: ۷۳۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
بیمه "ما" ضمن تسلیت به بازماندگان متوفیان سیل اخیر در استان های کشور و ابزار همدردی با هموطنان ، آمادگی خود را جهت پرداخت خسارت به بیمه‌شدگان اعلام کرد.
تشکیل کمیته پرداخت خسارت حوادث سيل اخیر توسط بیمه به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه "ما" ، پس از وقوع سیل در تعدادی از  استان های کشور، روسای شعب و  کارشناسان فنی بیمه "ما"  ضمن حضور در مناطق آسیب دیده،  آماده پاسخگویی و ارزیابی پس از اعلام خسارت ناشی از این حادثه می باشند.
حجت بهاری فر مدیرعامل بیمه "ما" ضمن  اعلام  خبر  تشکیل کمیته پرداخت خسارت در بیمه "ما" گفت:  شعب شرکت  بیمه "ما"  در سراسر کشور  به عنوان مرکز اعلام خسارت و تشکیل پرونده برای بیمه‌شدگان تعیین شده تا با هماهنگی این مراکز اقدامات لازم برای  تسریع در پرداخت خسارت به بیمه‌شدگان و ذی‌نفعان صورت گیرد.
وی  افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، پس از ارزیابی و برآورد خسارت ناشی از سیل، چک خسارت در کوتاهترین زمان ممکن  به خسارت دیدگان پرداخت می شود.
مدیرعامل بیمه "ما"  خاطرنشان کرد: برای بقیه زیان‌دیدگان احتمالی که فرصت اعلام خسارت نداشته‌اند به منظور مراجعه آنان به شعب کشیک ، اطلاع‌رسانی شده است.
بیمه "ما"  در راستای ايفای تعهدات خود به عنوان حامی بیمه گذاران و جلب رضايت مشتریان خود، در طول هفت سال فعالیت پرداخت خسارت به موقع را سرلوحه فعاليت خودقرارداده است

نام:
ایمیل:
* نظر: