کد خبر: ۷۳۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
محسن پدرام رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور بررسي چگونگي افزايش اثرگذاري کمک هاي اين بانک به هموطنان آسيب ديده، از مناطق سيل زده شهرستان پلدختر بازديد كرد.
بازدید رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران از مناطق سيل زدهبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، محسن پدرام در سفر به استان لرستان با هموطنان آسیب دیده از حادثه سيل در شهرستان پلدختر ديدار کرد و از نزديک در جريان چگونگي خسارت‌ها و روند امداد رساني به مردم سيل زده، قرار گرفت.
پدرام در فضایی صمیمی با آسيب ديدگان و مردم سيل زده در استان لرستان گفتگو کرد و ضمن شنيدن نظرات آن‌ها درباره نحوه امدادرساني‌ و کمبود‌هاي موجود، اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ايران براي رفع برخي از مشکلات را تشريح كرد.
شایان ذکر است، بانک قرض الحسنه مهر ایران به محض وقوع سیل در استان های مختلف کشور، پايگاه هاي کمك رساني خود را براي ارائه خدمات امدادي مستقر كرد تا نسبت به توزيع اقلام امدادي همچون آب، نان و خوارك كنسروي در ميان آسيب ديدگان اقدام نمايد.
همچنین، همکاری با جمعیت هلال احمر کشور برای جمع آوري کمک هاي نقدي مردم و تجميع آن در «شماره حساب رابط ۹۹۹۹۹ بنام جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران» از ديگر اقدامات بانك قرض الحسنه مهر ايران در راستاي كمك به سيل زدگان استان هاي كشور مي باشد.
علاوه بر این، کارکنان بانک قرض الحسنه مهرایران نیز در اقدامی خود جوش ضمن مشارکت در طرح «همياران مهر» با هدف كمك به سيل زدگان، بخشي از حقوق و دستمزد خود را به منظور تامين مالي براي تهيه مايحتاج ضروري هموطنان آسيب ديده از سيل استان هاي مختلف كشور به ويژه استان هاي گلستان و لرستان اختصاص دادند.

نام:
ایمیل:
* نظر: