کد خبر: ۷۳۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹
از زمان های گذشته تا به امروز مسافرت رفتن و به گشت و گذار پرداختن جز عادات ما ایرانی ها بوده است.
لحظات به یاد ماندنی سفر با تکتازان پرواز عرش و سیمرغ 24از زمان های گذشته تا به امروز مسافرت رفتن و به گشت و گذار پرداختن جز عادات ما ایرانی ها بوده است. معمولا هر خانواده ایرانی روزهایی از سال را انتخاب می کرد تا همراه با خانواده خود سری به شهرهای مختلف بزند و آب و هوایی تازه کند. بهترین زمانی که می توان برای سفر انتخاب کرد تعطیلات نوروزی است؛ چرا که معمولا آب و هوا در بهترین حالت خود قرار دارد و همه چیز برای رفتن به یک سفر دلچسب مهیاست. البته ممکن است که برخی از افراد سفرهای خارج از کشور را برای خود انتخاب کنند که در آن صورت نیاز به بیمه مسافرتی ضروری به نظر می رسد. برای خرید بیمه مسافرتی و ایمن کردن سفرهای خود می توانید به سامانه www.simorgh24.com مراجعه نمایید. همچنین برای راحت تر کردن سفرهای خود می توانید از تور خارجی و خدمات اخذ ویزا آژانس تکتازان پرواز عرش استفاده نمایید. به هر حال در این جا همه چیز مهیاست تا شما بتوانید سفری راحت و در عین حال لذت بخش را تجربه نمایید. پس زمان را از دست ندهید و هر چه سریع تر برای سفرهای خود برنامه ریزی نمایید.  
 
تور نوروزی
همان طور که گفتیم ایام نوروز یکی از بهترین فرصت ها برای رفتن به سفر است. تقریبا بیشتر مناطق داخل ایران و کشورهایی که مقصد سفرهای ایرانیان است، در فصل بهار آب و هوایی مناسب و خوب دارد. به همین جهت هم پیشنهاد ما به شما این است که با خرید تور نوروزی از آژانس مسافرتی تکتازان پرواز عرش سفرهای نورزی خود را به بهترین شکل ممکن بگذرانید. تور مشهد، تور قشم، تور کیش، تور استانبول، تور گرجستان، تور آنتالیا، تور ارمنستان و... فرصت های مناسبی هستند تا بتوانید تعطیلات خود را به بهترین شکل ممکن بگذرانید. برای اطلاع از کلیه تورهای مسافرتی آژانس تکتازان پرواز عرش می توانید با شماره تلفن 8708 – 021 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات لازم را به دست آورید. همچنین سایت این مجموعه به نشانی www.taktazanparvaz.com هم لیست کاملی از تورهای مسافرتی را پیش چشمان شما قرار می دهد. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که تورهای این آژانس مسافرتی بدون واسطه و با کمترین قیمت در اختیار شما قرار می گیرد تا به وسیله آن بتوانید سفری راحت را تجربه نمایید.  
 
اخذ ویزا
ویزا مدرکی است که ضمیمه گذرنامه شما می شود و نشان دهنده آن است که کنسول محترم دولت آن کشور در سفارتخانه یا کنسولگری، درخواست شما مبنی بر ورود به کشور متبوع خود را بررسی کرده و تشخیص داده است که شما دارای شرایطی هستید که برای هدفی خاص به آن کشور وارد می شوید. البته نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که گرفتن ویزا تضمین کننده ورود شما به کشور مقصد نیست و افسران مهاجرت در مرزها می توانند از ورد مسافران به دلایل گوناگونی جلوگیری به عمل آورند. با تمام این توضیحات شما می توانید برای اخذ ویزا تکتازان پرواز عرش از طریق سایت www.taktazanparvaz.com اقدام کنید و سفر خود را به راحتی آغاز نمایید.  
 
بیمه مسافرتی
زمانی که به سفرهای داخلی و یا خارجی می روید، مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که تصمیماتی را اتخاذ نمایید تا در برابر حوادث احتمالی طبیعی و غیرطبیعی مصون بمانید. به همین خاطر هم برای اطمینان از سفر و جبران خسارت های ناشی از آن، استفاده از بیمه مسافرتی یک راه حل منطقی و درست است. خرید بیمه مسافرتی یک راه حل بسیار مهم و اساسی است تا شما بتوانید سفری راحت و ایمن را تجربه نمایید. در تعریف بیمه مسافرتی باید بگوییم بیمه مسافرتی عبارت است از پوشش صدمات بدنی، بیماری و امراض بیمه شده که پس از آغاز سفر نمود پیدا می کند و یا عارضه های ناگهانی و غیر قابل پیش بینی که مبتلا شدن به آن از آغاز سفر پدیدار می شود و سبب درخواست امداد از طرف بیمه شده و یا نمایندگان مربوط به آن می شود. شما می توانید برای خرید بیمه مسافرتی به سامانه فروش آنلاین بیمه مسافرتی به نشانی www.Simorgh24.com مراجعه نمایید و سفری ایمن را تجربه کنید.
نام:
ایمیل:
* نظر: