کد خبر: ۷۳۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
رئیس بسیج اصناف و بازاریان کشور خبر داد؛
به گفته رئیس بسیج اصناف کشور تاکنون 40 میلیارد ریال کمک‌های نقدی اصناف و بازاریان 15 استان کشور جمع‌آوری شده که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به دست سیل‌زدگان رسیده است.
کمک 4 میلیارد تومانی اصناف و بازاریان 15 استان به سیل‌زدگانبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا حسن‌پور رئیس بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور بیان کرد: سیل ویرانگر اخیر در اکثر نقاط میهن عزیزمان که از آزمایشات الهی است، باعث رنجش ملت بزرگ ایران شد و خسارت‌های گسترده‌ای را به دنبال داشت.
وی اظهار کرد: از همان ابتدای وقوع سیل، مردم شریف کشورمان دوشادوش مسؤلان بویژه نیرو‌های مسلح، سپاه و ارتش به کمک هموطنان شتافتند و حماسه خلق کردند.
حسن پور افزود: همزمان با سایر اقشار مختلف مردم، اصناف و بازاریان سراسر کشور نیز با هماهنگی بسیج اصناف استانها و اتاق‌های اصناف در همان روز‌های اول با ارسال کمک‌های خود شامل 700 هزار قرص نان، 165 کیسه آرد، 1500 باکس آب معدنی، برنج ،خشکبار، خواربار، البسه، پتو، لوازم بهداشتی و… درقالب 35 دستگاه کامیون به ارزش بیش از ۴۰ میلیارد ریال به یاری سیل زدگان شتافتند.
وی بیان داشت: کمک‌های نقدی به ارزش 40 میلیارد ریال که در حال حاضر از 15 استان کشور جمع آوری شده است که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این کمک به دست مردم نیازمند گرفتار سیل ویرانگر در همه استان ها رسیده است.
رییس بسیج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی های صورت گرفته ان‌شاءالله در روز‌های آتی نیز با اعزام گروه‌های جهادی خیرین اصناف و بازار به مناطق سیل زده بویژه در استان‌های گلستان و لرستان نسبت به رفع نیاز‌های مردم و کمک برای بازگشت به زندگی عادی اقدامات لازم صورت خواهدپذیرفت.
حسن پور در پایان از همه اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی درخواست کرد جهت انجام وظیفه انسان دوستانه‌ خود در کاهش آلام مردم سیل زده باهماهنگی بسیج و اتاق اصناف در سراسرکشور، کمک‌های خود را به این مناطق ارسال کرده و برای شرکت در اردو‌های جهادی خیرین به رده‌های بسیج اصناف مراجعه کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: