کد خبر: ۷۳۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳
ترکیب تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی در سال 1397 برای اولین بار به نفع پرداخت های سرمایه ای تغییر کرد به طوری که 61 درصد از تسهیلات پرداختی این بانک در سال گذشته، سرمایه ای و در خدمت رشد زیرساخت های بخش کشاورزی و حمایت از تولیدات داخلی بوده است.
پرداخت تسهیلات سرمایه ای در سال 1397 از سرمایه در گردش پیشی گرفتبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این بانک با بیان مطلب فوق اظهار داشت: این موفقیت از دو منبع ناشی شده است؛ نخست، طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری که منابع خوبی در اختیار بانک قرار داد که آن را با منابع داخلی تلفیق و برای توسعه اشتغال پایدار با عملکردی چشمگیر و درخشان پرداخت کردیم. عامل دیگر، محدود کردن پرداخت های خارج از بخش کشاورزی بود که به صورت هوشمند و آگاهانه و با تحمل مشکلات و سختی های بسیار تحقق یافت.
 وی افزود: البته پرداخت تسهیلات سرمایه درگردش نیز لازم و مهم است اما برای بانک تخصصی چون بانک کشاورزی، این آمار زیبنده تر است.
بر اساس این گزارش، بانک کشاورزی در سال 1397 موفقیت های کمی و کیفی بی سابقه ای به ویژه در شاخص تسهیلات پرداختی کسب کرده است به طوری که علاوه بر رشد چشمگیر در نسبت پرداخت تسهیلات سرمایه ای به سرمایه درگردش ، مبلغ کل تسهیلات پرداختی این بانک در پایان سال 1397 به رقم 480 هزار میلیارد ریال رسید که نسبت به سال گذشته 23.5 درصد رشد داشت و چنین رشدی در هیچ سالی رخ نداده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: