کد خبر: ۷۳۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴
رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در دیدار نوروزی با کارکنان این بانک، کمک به رونق تولید را در راستای توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور حائز اهمیت دانست.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون: کمک به رونق تولید کمک به توسعه اقتصادی استحجت اله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون به همراه اعضای هیئت‌مدیره ضمن حضور در ساختمان‌های ستادی و مدیریت شعب استان تهران و شرکت‌های تابعه این بانک به تبیین اولویت‌های کاری همکاران در سال پیش رو پرداخت.
 وی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به‌عنوان «سال رونق تولید» گفت: بانک توسعه تعاون برابر تکالیف و مأموریت‌های محوله عهده‌دار حمایت و پشتیبانی از بخش اقتصادی تعاون برای کمک به رونق تولید می‌باشد. مهدیان بابیان این‌که پرداختن به مقوله تولید و کمک به افزایش کمی و کیفی این امر مهم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالقوه اقتصادی و اجتماعی در بخش تعاون و کارآفرینان با محوریت توسعه پایدار و کمک به ایجاد، توسعه و حفظ اشتغال، افزایش توان اقتصادی، افزایش صادرات و کاهش اتکا به درآمدهای نفتی را به همراه خواهد داشت در این رابطه افزود: سیاست‌های بانک توسعه تعاون به‌گونه‌ای است که به حمایت و پشتیانی تولیدکنندگان کالاها و خدمات ملی در قالب بسته‌های متنوع اعتباری و تسهیلاتی می‌پردازد و بسته‌های خدماتی بانک در انطباق کامل با فعالیت‌های تولیدکنندگان می‌باشد.
مهدیان با اشاره به این‌که در سال 1397 راهبردهای هفت‌گانه در تبیین وظایف، مسئولیت‌ها و رسالت سازمانی و فردی بانک توسعه تعاون بسیار موثر بوده است ادامه داد: برای ادامه روند خدمات اقتصادی و اجتماعی به تعاون گران و کارآفرینان، راهبردها به‌روزرسانی گردیده و به‌زودی به مجموعه بانک توسعه تعاون ابلاغ خواهد گردید.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون خاطرنشان کرد: عملکرد بانک توسعه تعاون در پیروی از سیاست‌ها و راهبردهای نظام اقتصادی کشور به‌منظور ارائه خدمات به کارآفرینان و تعاون گران می‌باشد و انجام تکالیف ملی و دولتی از اولویت‌های بانک توسعه تعاون طی سال‌های اخیر بوده و در سال جدید نیز نقش‌آفرینی بانک به‌عنوان بازوی اشتغال‌زایی دولت ادامه خواهد یافت.
مهدیان با اشاره به اعلام رضایت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برنامه‌ها و عملکرد به‌موقع و هوشیارانه بانک برای کمک به امدادرسانی به مناطق سیل‌زده کشور گفت: وظایف همه همکاران برای ایفای مسئولیت اجتماعی بانک در این حوادث ناگوار و دلجویی و همیاری با مردم شهرهای آسیب‌دیده از سیل بسیار حساس می‌باشد و از مجموعه بانک به‌عنوان یک بانک دولتی انتظارات بسیاری می‌رود.
مهدیان در دیدار با همکاران مدیریت شعب استان تهران با اشاره به لزوم رعایت چهاراصل شفافیت، صداقت، امانت‌داری و شجاعت به همکاران توصیه نمود در ارتقای شاخص‌های مالی و نقدینگی اهتمام کافی داشته باشند و در اجرای سیاست‌های اعتباری و مشتری مداری دقت و التزام کافی را مدنظر قرار دهند. وی افزود: مجموعه صف و ستاد بانک همپا با یکدیگر در پیشبرد اهداف و اجرای تکالیف دولتی، اجتماعی و اقتصادی اهتمام کافی داشته تا نقش موثری را در ارائه خدمات مطلوب بانکی ایفا نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر: