کد خبر: ۷۳۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰
مدیرعامل بانک توسعه صادرات در سال 97 به 13 استان کشور سفر و با تولید کنندگان و صادرکنندگان این مناطق دیدار و گفت وگو کرد. این بازدیدها منجر به افزایش تعامل بانک با صادرکنندگان و رفع مشکلات آنها شد.
حمایت بانک توسعه صادرات از پروژه های تولیدی و ملی در سراسر کشوربه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات، سفرهای دکتر صالح آبادی به شعب استانی در سالی که حمایت از کالای ایرانی نام داشت در مقایسه با سالهای گذشته رشد قابل توجهی را شاهد بود، به طوریکه در سال 96 هفت استان و سال پیش از آن شش استان در فهرست این سفرها قرار گرفته بودند.
دکتر صالح آبادی با حضور در دو استان لرستان و ایلام از شرکتهای بزرگ پتروشیمی که از مشتریان این بانک هستند، بازدید کرده و از نزدیک در جریان مسائل و موضوعات مرتبط با تولید و تامین مالی شرکتهای یاد شده قرار گرفت.
همچنین درسال 97 دیدار از شرکتهای فولاد جهان آرای اروند در استان خوزستان، نگین زرین چوب و آرتا پلاست در اردبیل، ورق خودرو و برفاب در شهرکرد، ایران ترانسفو در زنجان، فراسان و پارس محزون در شیراز نیز در فهرست برنامه های دکتر صالح آبادی قرار داشتند.
شعب رشت و آستارا در استان گیلان، شعبه یاسوج و شعبه گرگان نیز در سال 97 پذیرای مدیرعامل بانک توسعه صادرات بودند
سفرهای استانی دکتر صالح آبادی عمدتا با برگزاری جلسه با صادرکنندگان و تولیدکنندگان منطقه و در ادامه با بازدید از پروژه های تولیدی و ملی آن استان همراه است. در برخی سفرها نیز دیدار با استاندار و مدیران اقتصادی استان در برنامه های کاری آقای دکتر صالح آبادی قرار گرفته است.
در این بازدیدهای استانی معمولا عضو هیات مدیره و مدیران امور شعب وبازاریابی، اعتبارات، بین الملل و روابط عمومی، مدیرعامل بانک توسعه صادرات را همراهی می کنند.
لازم به یادآوری است، برنامه بازدید از سایر مراکز تولیدی استانی که از جمله مشتریان بانک توسعه صادرات هستند، در سال 98 نیز ادامه خواهد داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: