کد خبر: ۷۳۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
دکتر غلامحسن تقی نتاج مدیرعامل بانک قوامین در نخستین روز کاری خود در سال جدید و در جمع همکاران این بانک با اعلام آمادگی بانک قوامین برای پیوستن به پویش هلال احمر از کارکنان این مجموعه خواست با پیوستن به این پویش، دردمند رنج های آسیب دیدگان سیلاب در استان های گلستان، مازندران ، لرستان و خوزستان باشند.
بانک قوامین به پویش هلال احمر برای کمک به سیل زدگان پیوستمدیرعامل بانک قوامین ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت و تعزیت به هم وطنان سیل زده با اعلام اختصاص کمک های نقدی بانک به این عزیزان اعلام کرد : در این بانک کمیته ای متشکل از معاونت های سرمایه انسانی ، بازاریابی و امور استان ها و  اداره کل حوزه مدیریت و روابط عمومی تشکیل شده است تا در کنار سایر اعضاء  پویش هلال احمر ، نسبت به جمع آوری و ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی خانواده بزرگ قوامین به این مناطق اقدام گردد.
وی خاطر نشان کرد : اکنون که پس از سال های متمادی خشکسالی در کشور شاهد نزول رحمت الهی هستیم شایسته است هم چون گذشته با ایستادگی در مقابل خسارت های مالی و جانی ناشی از وقوع سیل بار دیگر خرمی و زندگی را به هم وطنانمان در استان های درگیر این بلای طبیعی برگردانیم.
به موجب مصوبات کمیته مذکور قرار است کارکنان بانک قوامین در راستای همدردی با هم وطنان سیل زده بخشی از حقوق دریافتی خود را به پویش هلال احمر اختصاص دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر: