کد خبر: ۷۳۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷
شب سرنوشت ساز ایرانی ها در لیگ قهرمانان
توئیتر AFC با انتشار تصویر فتوشاپی جالب از دو تیم استقلال ایران و الهلال عربستان به اهمیت این بازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد.
توئیت جالب AfC درباره بازی استقلال و الهلال + عکس
ذوب‌آهن و استقلال ایران که امشب در لیگ قهرمانان آسیا به ترتیب به دیدار الوصل امارات و الهلال عربستان می‌روند شرایط متفاوتی در لیگ ایران و لیگ قهرمانان آسیا دارند.

تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران در سومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب (دوشنبه) از ساعت ۲۰:۱۰ به وقت ایران و در شهر دوبی به مصاف الوصل امارات می‌رود. ذوب‌آهن که ۴ امتیاز از دو بازی خود کسب کرده است و در رده دوم قرار دارد برای ماندن در این رتبه یا صعود احتمالی به صدر جدول باید برابر الوصل ۳ امتیازی به پیروزی برسد.

ذوب‌آهن در این فصل لیگ برتر نه تنها درخشان نبود بلکه به منطقه سقوط هم نزدیک شد. با آمدن منصوریان از نیم فصل دوم شرایط این تیم کمی تغییر کرد و سبزپوشان در لیگ توانستند کمی وضعیت خود را سر و سامان دهند. در لیگ قهرمانان هم ذوب‌آهن از ۴ بازی خود که دو بازی آن در مرحله پلی آف بود، موفق شد سه پیروزی و یک تساوی کسب کند تا نشان دهد چهره متفاوتی نسبت به اول فصل و هم‌چنین لیگ برتر دارد.
با توجه به حضور النصر عربستان در این گروه و هم‌چنین بازی کردن تیم‌های ایران و عربستان در زمین بی‌طرف، ذوبی‌ها فقط یک بازی از ۴ بازی آینده را در ورزشگاه خانگی خود برگزار می‌کنند و همین مساله کار را برای نماینده ایران کمی سخت‌تر می‌کند. البته بازی قبلی ذوب‌آهن که برابر النصر و در کشور امارات برگزار شد با بازی بسیار خوب شاگردان منصوریان به پایان رسید تا هواداران این تیم به صعود به مرحله حذفی امیدوار بمانند. تا این ‌جای کار ذوب‌آهن از دو نماینده دیگر ایران یعنی پرسپولیس و استقلال عملکرد بهتری از لحاظ کسب امتیاز داشته است.
سبزپوشان ایران که تا این ‌جای فصل روزهای سختی را پشت سر گذاشته‌اند در لیگ برتر برای کسب سهمیه شانسی ندارند و با حذف از جام حذفی به خوبی می‌دانند تنها جایی که می‌توانند رویاهای خود را دنبال کنند، لیگ قهرمانان آسیا است.
دیگر نماینده ایران یعنی استقلال باید سومین بازی خود را امروز از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران برابر الهلال عربستان برگزار کند. استقلال در این بازی میزبان است اما به خاطر مشکلات بین ایران و عربستان این بازی در شهر دوحه و ورزشگاه الاهلی قطر انجام می‌شود. استقلال سال ۹۸ را خوب آغاز نکرده است. شکست در داربی و تساوی برابر سایپا در ورزشگاه آزادی، هواداران استقلال را از بابت کسب امتیاز در لیگ قهرمانان نگران کرده است. البته حریف آن‌ها یعنی الهلال هم این روزها شرایط خیلی خوبی ندارد و به تازگی صدر جدول را در لیگ عربستان از دست داده است. شاگردان شفر در دو بازی قبلی خود فقط یک امتیاز کسب کرده‌اند و اگر نتوانند در بازی امروز خود امتیاز کسب کنند صعودشان به مرحله حذفی تقریباً غیرممکن می‌شود. الهلال با ۶ امتیاز در صدر این گروه قرار دارد و در صورت پیروزی در بازی امروز شانس نخست صعود به مرحله بعدی لقب می‌گیرد.

فرشید باقری و مهدی قائدی که به دلایل انضباطی فعلاً از تیم کنار گذاشته شده‌اند به همراه محسن کریمی، وریا غفوری و طارق همام که مصدوم هستند، غایبان استقلال در بازی برابر الهلال خواهند بود. البته وضعیت روزبه چشمی هم هنوز برای بازی مشخص نیست. پیروزی استقلال برابر الهلال نه تنها وضعیت این تیم را برای صعود به مرحله بعدی بهتر می‌کند بلکه روحیه‌ای مضاعف به این تیم می‌دهد تا لیگ برتر ایران را نیز با انگیزه و قدرت بیش‌تری ادامه دهند و از کورس قهرمانی عقب نمانند.

برای بازی امشب وینفرد شفر، سرمربی استقلال تیمش را با ترکیب سید حسین حسینی، میلاد زکی‌پور، پژمان منتظری، محمد دانشگر، خسرو حیدری، علی کریمی، امید نورافکن، داریوش شجاعیان، آیاندا پاتوسی، فرشید اسماعیلی و ایسما راهی میدان می‌کند.

زوران مامیچ، سرمربی الهلال نیز تیمش را با ترکیب المعیوف، کادیش، البلیهی، جهفالی، البورک، دگنک، ادواردو، حاتن، شلهوب، گومیس و جووینکو راهی میدان می‌کند.

در همین رابطه توئیتر AFC با انتشار تصویری جالب و فتوشاپی خسرو حیدری را روی تخت پادشاهی قرار داده و بازیکن الهلال را به شکل جالبی تصویر کرده است. AFC با عبارت "جنگ بزرگ آبی" با اشاره به اهمیت این بازی از مخاطبان خود پرسیده است که هوادار کدام تیم هستند.

توئیت جالب AfC درباره بازی استقلال و الهلال + عکس


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار