کد خبر: ۷۳۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
بوستان شهرک «خانه» تهران با تلاش یک شرکت بنیاد مستضعفان افتتاح می‌شود. احمد نظری، مدیر عامل ایران چوب از شرکت‌های وابسته به بنیاد مستضعفان در این خصوص گفت: ضوابط و دستور العمل‌های منطبق با استاندارد در تمامی فونداسیون سازی، پیاده راه سازی، ساختمان و آلاچیق ها، احداث و نصب تجهیزات برق، رفاهی و اضطراری اجرا شده است.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی هلدینگ عمران و مسکن ایران یک شرکت بنیادی از پیشرفت ۸۰ درصدی و بهره برداری پروژه فضای سبز و مبلمان شهری جدید در بوستان شهرک خانه تهران منطقه پرندک خبر داد.
بنا بر گزارش، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان مبلمان شهری چند منظوره طراحی و کار شده در این پروژه شامل: پایه چراغ‌های پارکی، صندلی ها، سطل‌های زباله، فضا‌های باز بوستان‌ها، وسائل بازی کودکان، کفپوش پلی اتلین، وسائل تندرستی، ساختمان‌ها و سرویس‌های بهداشتی، آب نما، ایستگاه‌های اتوبوس می‌باشد.
احمد نظری، مدیر عامل ایران چوب از شرکت‌های وابسته به بنیاد مستضعفان در این خصوص گفت: ضوابط و دستور العمل‌های منطبق با استاندارد در تمامی فونداسیون سازی، پیاده راه سازی، ساختمان و آلاچیق ها، احداث و نصب تجهیزات برق، رفاهی و اضطراری اجرا شده است. وی همچنین افزود: با توجه به حضور شهروندان در اوقات فراغت در بوستان و جهت ارائه بهتر خدمات به شهروندان کلیه ملزومات و مبلمان شهری پارکی با کیفیت‌ترین محصولات تجهیز شدند.
برای این پروژه بیش از ۳۰۰۰ متر مربع سنگ فرش، بیش از ۲۰۰۰ متر مربع جدول کشی، نصب ۸۰۰ عدد چراغ، ۵۰۰۰ متر کابل کشیو ۱۲۰۰ متر مربع کفپوش پلی اتیلن نصب شده است. نصب ۲۰ دست وسایل بازی کودکان، ۱۲ دست ابزار ورزشی و احداث ۱۰ سازه سرویس‌های بهداشتی، ساختمان اداری، آلاچیق سنگی و آبنما و نصب ۸۰۰ عدد انواع نیمکت از دیگر اقدامات انجام شده در این پروژه است.
گفتنی است یکی از تخصص‌های این شرکت وابسته به بنیاد مستضعفان طراحی مبلمان شهری، مبلمان پارک‌ها و خانه‌های پیش ساخته است

نام:
ایمیل:
* نظر: