کد خبر: ۷۳۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹
مدیرعامل بیمه دی: این شرکت از همان روزهای ابتدایی در سیل استان گلستان حاضر شد و اقدام به ارزیابی خسارت تعهدات بیمه ای نموده که تا امروز 40 درصد آن که حدود 100 میلیون تومان است را پرداخت کرده و مابقی نیز در مرحله ارزیابی است.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین، محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی در نشست خبری در مورد وضعیت شرکت گفت: به لحاظ خروجی ها، عملکرد و شاخص های مورد بررسی نهاد ناظر در مجموع حال عمومی بیمه دی خوب است ضمنا مدل عملیاتی و چشم انداز مناسبی در شرکت تعریف شده که خیلی با هیجان به میدان نیامده بلکه با تدبیر وارد بازار شده ایم و حتی شعاری نیز کار نمی کنیم کما اینکه نتایج خودش گویای این وارد است.
کشاورز ادامه داد: قرار است چشم انداز سال 1400 این شرکت، پدیده محبوب مشتریان و پربازدید ترین شرکت بیمه ای باشد. ما محوریت را بر امور مشتریان و توسعه بازار قرار دادیم و از همه مدیریت ها نیز برنامه هایشان را خواستیم تا مشارکت همه ارکان شرکت در نظر گرفته شود همچنین برای رسیدن به نتایج بهتر مرکز ارتباط را راه اندازی کردیم که روزانه حدود 750 تماس دارد.
وی در رابطه با پرتفوی گفت: ما بجز بیمه شخص ثالث در اکثر رشته ها رشد فروش قابل توجه داشتیم البته باید بگویم در سال 95 این شرکت در بین شرکت های صنعت بیمه رتبه دهم بازار بوده ولی بعد از دریافت پرتفوی درمان سوم شدیم و امسال نیز به رتبه دوم ارتقاع پیدا کردیم.
مدیرعامل بیمه دی در مورد طرح های سال گذشته گفت: کمپین بیمه های عمر بسیار موفقیت آمیز بود و فروش خوبی داشتیم مثل بیمه نامه عمر مستمری که در مجموع برای ما رضایت بخش بوده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: