کد خبر: ۷۳۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵
بسته حمایتی بانک کشاورزی برای کشاورزان خسارت دیده ناشی از سیل اخیر ، باحضور نیکخواه رییس اداره کل اعتبارات و سرمایه گذاری طرح ها به استان گلستان ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان گلستان، مهندس نیکخواه روز سه شنبه 20 فروردین به منظور بررسی خسارت های ناشی از سیل به استان گلستان سفر کرد و ضمن حضور در جلسه روسای شعب استان ، بسته حمایتی بانک برای کشاورزان خسارت دیده از سیل را ابلاغ کرد.
بر اساس این گزارش، نیکخواه در سخنان خود به تشریح دستورالعمل اعتباری آسیب دیدگان ناشی از سیل اخیر پرداخت و اظهار داشت: با توجه به تصمیمات بعمل آمده و تصویب نامه هیت وزیران مبلغ ۳۵۱۶ میلیارد ریال تسهیلات با نرخ 4 درصد به آسیب دیدگان ناشی از سیل اخیر استان گلستان اختصاص یافت .
وی افزود: بابت بازسازی ۱۰۹ واحد مسکونی شهری و ۱۶۹۰ واحد مسکونی روستایی بترتیب تسهیلاتی به مبالغ ۵۰ میلیون و ۴۰ میلیون تومان با دوران مشارکت ۳ ساله و باز پرداخت اقساط ۱۲ ساله در نظر گرفته شده است ،سود این تسهیلات برای مسکن روستایی ۴ درصد و برای مسکن شهری ۵درصد تعیین شده است.
نیکخواه در بخش دیگری اط سخنان خود ، ضمن بررسی کارنامه اعتبارات بانک اعلام داشت : از افتخارات بانک کشاورزی در سال 97، پرداخت ۴۸۰هزار میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان و مشتریان است که نتیجه آن افزایش سطح درآمد و معیشت مردم و تامین امنیت غذایی کشور است.
وی افزود: سه هدف اصلی در کلیه طرح های مورد حمایت بانک در نظر گرفته می شود: کاهش قیمت تمام شده محصول ، ارتقا کیفیت محصول و ایجاد ارزش افزوده که خود در سه محور فرآوری،تلفیق و پالایش قابل اجرا است.

نام:
ایمیل:
* نظر: