کد خبر: ۷۳۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
به منظور حمایت و همراهی با هموطنان استان‌های سیل زده گلستان، لرستان، ایلام و خوزستان، سازمان تأمین اجتماعی تمامی مساعی خود را بکار برده است تا ارائه خدمات به مردم این مناطق بدون وقفه و در اسرع وقت انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، بهروز کریمی مدیرکل نامنویسی و حسابهای انفرادی سازمان تامین اجتماعی در این خصوص گفت : این سازمان با کارفرمایان شرکتها، کارگاه‌ها و واحدهای صنفی 4 استان آسیب دیده از سیل که در فروردین ماه قادر به ارائه لیست و پرداخت حق بیمه پرسنل و کارگران خود نباشند، همراهی می کند و تا پایان خردادماه همچنان به ارائه خدمات درمانی بیمه شدگان و افراد خانوادۀ آنان ادامه خواهد داد.
وی افزود: همچنین تمامی بیمه شدگان توافقی در مناطق سیل زده که خود رأساً حق بیمه پرداخت می‌کنند چنانچه امکان مراجعه به شعب سازمان تامین اجتماعی و یا پرداخت حق بیمه ماه‌های آتی را نداشته باشند، بدون توجه به مهلت مقرر پرداخت همچنان تا پایان خردادماه از استحقاق درمان برخوردار بوده و نگرانی دراین خصوص نداشته باشند.
کریمی تصریح کرد: تمامی مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی بدون نیاز به دفترچه بیمه و منحصراً با ارائه کد ملی خدمات درمانی را ارائه می کنند. از سوی دیگر بسیاری از مراکز درمانی دولتی و دانشگاهی نیز از طریق شبکه‌های سیستمی با پایگاه‌های اطلاعاتی این سازمان تعامل دارند و به بیمه شدگان و افراد خانواده آنان خدمات درمانی لازم را ارائه خواهند کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: