کد خبر: ۷۳۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
در این گزارش قصد داریم ۸ کسب و کار خانگی ساده که می‌تواند برای شما درآمدزا باشد را معرفی کنیم.

۸ راه خلاقانه و تضمینی برای کسب درآمد در منزل

بیایید با یکدیگر صادق باشیم، هیچ کدام از ما دلش نمی‌خواهد که ۵ الی ۹ شغله باشد، اما همه تمایل دارند که به کسب درآمد در منزل بپردازند. البته این کار آنقدر‌ها هم که فکر می‌کنید ساده و پیش پا افتاده نخواهد بود. اما مطمئن باشید با کمی صبر و پافشاری، مورد مناسب خودتان را خواهید یافت.

به همین منظور در این مقاله برای کسب درآمد در منزل چند پیشنهاد عالی برای شما مطرح کرده ایم که می‌تواند ایده‌های جدیدی به شما بدهد. 

۱ - وسایل قدیمی تان را به صورت آنلاین بفروشید

اولین و واضح‌ترین کاری که می‌توان برای کسب درآمد در منزل انجام داد، دسته بندی وسایلی که نیازشان داریم و آن چیز‌هایی که نیازشان نداریم است. آن وقت می‌توان فهمید که کدام یک از وسایل غیر ضروری مان ارزش آن را دارد تا در سایت‌هایی مثل دیوار یا شیپور به فروش برسند. مطمئن باشید که هیچ وقت تصورش را هم نمی‌کنید که وسایل غیر ضروری شما تا چه اندازه می‌تواند برای بعضی‌ها ارزشمند باشد.

فروش آنلاین وسایل شخصی، یک راه بسیار عالی برای کسب درآمد در منزل است؛ زیرا لازم نیست کار خاصی انجام بدهید، به جز این که اعلام کنید چه وسایلی برای فروش دارید تا از شرشان راحت شوید. کسی چه می‌داند، شاید بتوانید در ازای وسایلی که لازم ندارید، پولی دریافت کنید که حتی انتظارش را هم نداشته اید.

۲ - با نویسندگی آزاد، مهارت نویسندگی خود را ارتقا دهید

هر چند گفتنش از عمل کردن به آن راحت‌تر است، اما می‌توانید جایی را پیدا کنید تا به عنوان فریلنسر مشغول به کار شوید. برای مثال می‌توانید در یک وبلاگ کوچک یا یک شرکت بزرگ که به دنبال نویسنده برای نوشتن مقاله یا متون توصیفی است، شروع به کار کنید. مطمئن باشید دستمزد پرداختی آن‌ها تا وقتی که به دستورالعمل‌ها و برنامه زمانی آن‌ها پایبند باشید، منصفانه است. یادتان باشد، شرکت‌های این چنینی، نتیجه را قبول می‌کنند نه عذر و بهانه را، لذا اگر علاقه‌مند به انجام کار‌های سریع هستید، به دنبال نویسندگی آزاد بروید. نویسندگی یک راه خوب برای کسب درآمد در منزل است.

حتی بهتر است هدف دار شروع به نوشتن کنید. مطمئنا شما می‌توانید از نویسندگی آزاد کسب درآمد کنید. اما می‌توانید به سراغ نوشتن یک رمان هم بروید. سایت‌های مختلفی هستند که تمایل دارند آثار نویسندگانی که کتابشان چاپ نشده را در سایت خود قرار دهند. روش کار آن‌ها به این گونه است که در ازای فروش هر نسخه دیجیتالی از کتاب، سهمی شامل حال نویسنده می‌شود.

۳ - کار‌ها و فعالیت‌های کوچک را قبول کنید

بسیاری از شرکت‌ها این قابلیت را دارند تا دیگران، بعضی کار‌ها را برایشان انجام دهند. بعضی اوقات ممکن است آن‌ها فقط تعداد کمی کار قابل عرضه داشته باشند. بعضی از این کار‌ها عبارتند از: تحقیق راجع به پروژه‌ای خاص، نوشتن نقد و بررسی برای محصولات، ترجمه، یادداشت برداری و موارد دیگر.

بسته به شرکتی که برای آن کار انجام می‌دهید، ممکن است مبالغ دریافتی منصفانه‌ای داشته باشید، در حالی که زمان کمی صرف انجام این کار‌ها کرده اید. اگر کارتان خوب باشد، مطمئنا آن‌ها دستمزد شما را بلافاصله بعد از تایید کارتان پرداخت می‌کنند؛ پس هیچ نوع نگرانی بابت تاخیر در دریافت دستمزد نخواهید داشت.

۴ - فرم‌های نظر سنجی شرکت‌ها را پر کنید

هر چند ممکن است این مدل کسب درآمد در منزل بسیار خسته کننده به نظر برسد، اما بعضی از شرکت‌ها پول خوبی برای پر کردن فرم‌های نظرسنجی پرداخت می‌کنند. شما می‌توانید در چند سایت ثبت نام کنید و منتظر بمانید تا فرم‌های نظرسنجی برایتان ارسال شود. بعد از پر کردن چند فرم نظرسنجی می‌توانید انتخاب کنید که آیا کارت هدیه یا پول نقد می‌خواهید؟ باید مطمئن شوید که همیشه آخرین فرم نظرسنجی ارسال شده را پر کرده باشید، زیرا اگر یکی یا دو تا از فرم‌ها را پر نکنید، دیگر هیچ فرمی برای شما ارسال نخواهد شد.

۵ - یک صفحه در فضای مجازی بسازید

بعضی از معروفترین افرادی که در اینترنت کسب درآمد می‌کنند، دقیقا همین وضعیت شما را داشته اند. هر چند یک روز تصمیم گرفتند که چاره‌ای بیندیشند. آن‌ها یک دوربین دستشان گرفتند و شروع به مسخره بازی یا گفتن نظراتشان کردند و البته توانستند توجه افراد زیادی را به سمت خودشان جلب کنند.

درآمد بعضی از فعالین یوتیوب در سال شش رقمی می‌شود، پس چه چیز مهمی برای گفتن داشته باشید، چه نداشته باشید، لازم است که ریسک کنید و فعالیت خودتان را از همین الان شروع کنید. کسی چه می‌داند، شاید ایده هایتان برای بسیاری از مخاطبان جذاب باشد.

۶ - معلم خصوصی دانش آموزان ضعیف شوید

برای یک دانشجو یا دانش آموز چیزی بهتر از آن نیست که به افراد کلاس پایین‌تر کمک کند. سعی کنید در زمینه‌هایی فعالیت کنید که مهارت خوبی در آن‌ها دارید. سایت‌های زیادی هستند که جوایز نقدی برای تعلیم به دانش آموزان ضعیف اختصاص می‌دهند. نگاهی که در چهره یک کودک نقش می‌بندد، بعد از آن که به خاطر توضیحات شما متوجه مسئله شده است، را با هیچ چیز نمی‌توان عوض کرد. پس اگر به این کار علاقه‌مند هستید و توانایی انجام آن را دارید، همین امروز به دنبال معلم خصوصی شدن باشید.

۷ - غذای خانگی بپزید

هر چند ممکن است کمی غیر عادی به نظر برسد، اما تا آخر به من گوش بدهید. آیا تا به حال کسی به شما گفته که چه آشپز خوبی هستید؟ بسیاری از مردم حاضرند برای یک وعده غذای سنتی خانگی پول بپردازند. با همسایگانتان صحبت کنید و خدمات تان را به آن‌ها معرفی کنید. تراکت تبلیغاتی پخش کنید. شما برای کسب درآمد در منزل خود می‌توانید برای مردم غذا بپزید و برایشان ببرید، یا این که از آن‌ها بخواهید تا خودشان برای تحویل گرفتن غذایشان مراجعه کنند.

۸ - فضایتان را اجاره بدهید

این یک راه خیلی خوب برای کسب درآمد در منزل بدون انجام هیچ کاری است. اگر یک اتاق اضافی در خانه تان دارید، بهترین کار این است که آن را اجاره بدهید. دستورالعمل‌هایی ترتیب بدهید و یک قرارداد بنویسید و از یک نفر دعوت کنید تا در کنارتان باشد. اجاره بها و قبض هایش را می‌پردازد و هرکس زندگی خودش را می‌کند. در واقع با کاری بسیار کم، پول خوبی به دست می‌آورید.

دوستان عزیز این مواردی که در این مقاله ذکر کردیم، تنها تعداد محدودی پیشنهاد برای کسب درآمد در منزل هستند. بسته به کشوری که ساکن آن هستید، بعضی از این روش‌ها بهتر از بقیه جواب خواهند داد. شما به نوبه خود چه کاری انجام می‌دهید وقتی که به پول احتیاج دارید؟ آیا به طور معمول به کسب درآمد در منزل می‌پردازید؟ لطفا نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار