کد خبر: ۷۳۶۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۹
شبکه‌های اجتماعی ایرانی مشابه اینستاگرام با ارائه خدمات برتر به کاربران خود می‌توانند نیازهای مخاطبان ایرانی را در فضای مجازی برطرف سازند.

اینستاگرام‌های ایرانی را بهتر بشناسیم + تصاویر

امروزه میلیون‌ها ایرانی در شبکه‌ها اجتماعی و پیام رسان‌های مختلف دارای حساب کاربری هستند و در این فضاها فعالیت گسترده‌ای دارند.
 
این حجم وسیع استفاده از شبکه‌های اجتماعی لزوم برنامه ریزی و مدیریت در این حوزه را بسیار پراهمیت می‌کند . متاسفانه اکثرا کاربران ایرانی در داخل کشور از شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌های خارجی برای برقراری ارتباط با دوستان خود استفاده می‌کنند. حال آن که برنامه‌ریزان و دست‌انداران این شبکه‌های اجتماعی که عمدتا سرورهای آن‌ها در کشورهای غربی و معاند با ایران قرار دارند، هیچ‌گونه شناختی از فرهنگ و مذهب مردم ایران نداشته و بدون در نظر داشتن بسیاری از کیفیت و محتوای مطالب اقدام اجازه انتشار آن‌ها را می‌دهند.

کاربران ایرانی می‌توانند با شناخت اپلیکیشن‌ها و شبکه‌های اجتماعی ساخته شده در داخل کشور به این برنامه‌ها  روی بیاورند تا علاوه بر بهره‌مندی از فضای متنوع و شاداب طراحی شده در این اپلیکیشن‌های ایرانی با خیالی آسوده به ارتباط با دوستان خود بپردازند. در ادامه این گزارش قصد داریم شما را با تعدادی از بهترین شبکه‌های اجتماعی ایرانی آشنا کنیم:

شبکه‌های اجتماعی ایرانی را بیشتر بشناسید +تصاویر

شبکه اجتماعی جیک و پیک

شبکه اجتماعی جیک و پیک با روشی‌های دوست داشتنی افراد را در فضای مجازی به هم نزدیک‌تر کرده و اجتماعات بزرگی را در این فضا شکل می‌دهد. این اپلیکیشن ایرانی محیط امن و سالم را برای به اشتراک گذاری لحظات ناب هر کاربر با کاربران دیگر فراهم می‌کند. شبکه اجتماعی جیک و پیک دارای ویژگی‌های از قبیل امکان اشتراک گذاری تصویر، ویدئو، صدا و متن، امکان ارسال نظر برای تصویر، ویدئو، صدا و متن، امکان مشاهده پست­های پربازدید، امکان خرید محصولات، امکان ارسال پست­های پولی برای کاربران تایید شده و امکان جستجو کاربران است.

در جیک و پیک کاربران به راحتی می‌توانند با دوستان و بستگان خود راحت‌تر از همیشه در ارتباط باشند، عکس ها، فیلم ها و خاطرات مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارند، به تماشای جالب ترین و پرطرفدارترین ویدیو ها، تصاویر و اتفاقات روز بنشینند، احساسات خود را با دوستان و بستگان از طریق مختلف به اشتراک بگذارند، زمانی که دوستانتان شما را میپسندند، دنبال می‌کنند، درباره شما نظر می­‌دهند از آن مطلع شوید، برای مشاهده مطالب و محصولات مورد علاقه خود آن را جستجو کنند.


شبکه‌های اجتماعی ایرانی را بیشتر بشناسید +تصاویر

شبکه اجتماعی لنزور

شبکه اجتماعی لنزور دیگر اپلیکیشن ایرانی است که قابلیت‌های مفیدی را برای حضور در یک شبکه اجتماعی به مخاطبان خود ارائه می‌دهد. مدیران لنزور  شعار « ‏‏عکس ، حافظ جذاب ترین خاطره ها و بهترین نمایشگر لحظات تلخ و شیرین ما» برای اپلیکیشین خود انتخاب کرده‌اند. گروهی از مهندسان توانمند کشورمان پس از مشاهده موفقیت نسخه اندروید سایت آپارات در تلفن‌های همراه و تبلت‌ها تصمیم گرفتن شبکه اجتماعی لنزور را با ویژگی‌های کارآمد در فضای مجازی طراحی و تولید کنند.

کاربران در لنزور قادرند به سادگی ، نگاه خود به زندگی و اتفاقات آن را ، با دوستان خود در این برنامه به اشتراک گذاشته و از بازخوردهای آن لذت ببرید.


شبکه‌های اجتماعی ایرانی را بیشتر بشناسید +تصاویر

شبکه اجتماعی چیز

چیز اپلیکیشنی قدرتمند در حوزه شبکه‌های اجتماعی است که ویدئوهای کوتاه و جذاب را از اقصی نقاط محیط اینترنت جمع‌اوری کرده و به کاربران خود نمایش می‌دهد.در این نرم‌افزار ایرانی می‌توان روی هر کدام از ویدئوها  عنوانی دلخواه قرار و به هزاران کاربر دیگر نشان داد.

ویدئوهای به نمایش درآمده در این برنامه از منابع داخلی و خارجی جمع‌آوری می‌شود. سازندگان این برنامه آن را به گونه‌ای طراحی کرده ویدئوهای بی‌کیفیت و تبلیغاتی در میان سایر ویدئوهای موجود در اپلیکیشن نمایش داده نشوند. در چیز درست همانند اینستاگرام کاربر می‌تواند احساسات خود را در قالب استوری با دوستانش به اشتراک بگذارد و به صورت گروهی و یا انفرادی با افراد مورد علاقه خود چت کند.

ویژگی‌های اپلیکیشن چیز به طور خلاصه عبارتند از: نمایش ویدئو‌های داغ و دسته اول گردآوری شده از بهترین منابع داخلی و خارجی، سیستم عنوان گذاری ویدئوها از سوی کاربران، اشتراک گذاری لحظه‌ها در قالب استوری با هزاران کاربر فعال، گفتگو و تبادل نظر با بقیه کاربران در مورد ویدئوها، امکان ایجاد مکالمه‌ی خصوصی با بقیه کاربرها.


شبکه‌های اجتماعی ایرانی را بیشتر بشناسید +تصاویر

شبکه اجتماعی باهم

شبکه اجتماعی باهم « محیطی شاد و سالم برای با هم بودن »، این شعار سازندگان این اپلیکیشن ایرانی است. این شبکه اجتماعی از ۵ قسمت اصلی تشکیل شده است: قسمت افراد آنلاین، قسمت سرگرمی‌ها، قسمت گروه‌ها، قسمت کانال‌ها و قسمت پست‌ها.

حال در مورد هرکدام از این قسمت‌ها توضیح مختصری را بیان می‌کنیم.
قسمت آنلاین: محلی برای چت هزاران کاربر از شهرهای مختلف
قسمت سرگرمی‌ها: روزانه بیش از ۲۰ هزار بازی بین کاربران انجام می شود.
قسمت گروه‌ها: حضور بیش از ۷ هزار گروه فعال متفاوت در این قسمت
قسمت کانال‌ها: حضور بیش از ۱۰ هزار کانال فعال فارسی در موضوعات مختلف
قسمت پست‌ها: در این قسمت میلیون‌ها مطلب مختلف همراه عکس و کلیپ به اشتراک گذاشته شده است.

امیدواریم با معرفی این اپلیکیشن‌ها گامی کوچک در جهت شناخت هرچه بیشتر شبکه‌های اجتماعی ایرانی برداشته باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار