کد خبر: ۷۳۶۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
قائم مقام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به اتفاق رئیس کل کمیته امدادامام خمینی (ره) از مناطق سیل زده استان خوزستان بازدید واقدامات این مجموعه درخصوص ارزیابی و پرداخت خسارت به مدد جویان را به اطلاع این مقام رساند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی؛ علی‌رضا بنی‌اسدی در توضیح نتایج حاصله بازدید خود اظهار داشت: درجلسه ای با حضور مقام عالی کمیته امداد، مدیر کل و مدیران کمیته امداد استان خوزستان کلیه اقدامات انجام شده تجارت‌نو درخصوص رسیدگی به امور مدد جویان سیل زده مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت که درماحصل این همفکری برخی موارد ویژه استان تصویب و درهمان محل عملیاتی شد.
وی با اشاره به اینکه پرویز فتاح، رئیس کل کمیته امدادامام خمینی (ره) از سرعت عمل و توجه خاص تجارت‌نو به تمامی امورمدد جویان آسیب دیده کشور اعلام رضایت کرده و تلاش مدیران ارشد و ارزیابان خسارت این بیمه برای سروسامان دادن به زندگی مددجویان را نشانه مسئولیت پذیری و تکریم بیمه گذاران دانسته ،افزود: درکنارمصوبات، تصمیماتی نیزمبنی بر تسریع درپرداخت خسارات وارده ناشی از سیل های اخیر نیز اتخاذ شد.
قائم مقام بیمه تجارت‌نو با تاکیدبرسرعت عمل در پرداخت خسارات افزود: امیدواریم هرچه زودتر زندگی هموطنان آسیب دیده به شرایط عادی بازگردد. بیمه تجارت‌نو سعی دارد همانطور که دراستان‌های شمالی به تعهدات خود عمل کرده، با تسریع در رسیدگی به مشکلات و ارزیابی خسارات زیان دیدگان بهترین تبلیغ را درعمل داشته باشد.
بنی اسدی نشست با قائم مقام و مدیران شهرداری خوزستان را دیگر دستاورد این سفربرشمرده و افزود: در این جلسه توافقات خوبی صورت گرفت که مطمئنا به تسهیل انجام امور و بهبود روابط فی مابین منجر خواهدشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: