کد خبر: ۷۳۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶
رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا در حاشیه مراسم افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه(فاینکس 2019) از غرفه شرکت بیمه نوین بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی، غلامرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا ایران ضمن بازدید از غرفه بیمه نوین، از آخرین محصولات، طرح­ها و خدمات بیمه‌ای این شرکت آگاه و نظرات کارشناسی خود را بیان کرد.
بر اساس این گزارش، مهدی شمسایی ظفرقندی مدیر روابط عمومی بیمه نوین توضیحاتی در خصوص طرح­های خاص و مزیت محور اتوپلاس (خدمات رایگان بیمه بدنه خودرو)، شایگان(پوشش درمان تکمیلی بیمه‌شدگان بیمه­‌های عمر و سرمایه گذاری)، ستایش نوین (ارائه خدمات ویژه بیمه‌های ثالث و بدنه به دارندگان بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری نوین) و بیمه نامه جامع مجتمع­‌های مسکونی ارائه کرد.
سلیمانی نیز این طرح­ها را ارزش آفرین و مشتری محور خواند و از فرآیند تولید محصولات و ایجاد طرح­ها در بیمه نوین ابراز خرسندی کرد.
کارشناسان بیمه نوین طی روزهای برگزاری این نمایشگاه، در غرفه بیمه نوین ( واقع در سالن 31A) حاضر و آماده راهنمایی­های لازم به علاقه­مندان هستند.
دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، در محل دائمی نمایشگاه­های بین المللی تهران از تاریخ 2 الی 5 اردیبهشت ماه در حال برگزاری است.

نام:
ایمیل:
* نظر: