کد خبر: ۷۳۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹
اولین دوره همایش سراسری سال جاری روسای شعب استانهای مازندران،گلستان و سمنان با محوریت بررسی عملکرد شعب در سال 97 با هدف تبیین سیاست ها و اولویت های بانک در سال جاری و ایجاد راهکار و پیشنهادات جهت دست یابی به اهداف ابلاغی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی: سلیم بهرامی مدیر استان در این همایش مهمترین عامل، درکسب هر موفقیتی، تدوین و مشخص کردن دقیق اهداف دانست و هدف گذاری را مهمترین عامل حرکت و خلق آینده نام برد و افزود: این هدفها هستند که مقصد و مسیر زندگی فردی و سازمانی را روشن می کنند. هدف گذاری به مثابه ترسیم جاده ای برای آینده و تلاشی ارزشمند است که معطوف به هدف باشد، تلاش بی هدف مانند پرتاب تیری در تاریکی است ایشان یکی از موانع بسیار مهم موفقیت و کامیابی را، ناتوانی افراد و سازمانها در تدوین اهداف برشمرده و بیان کرد؛ آنهایی که رویایی در ذهن و هدفی بر روی کاغذ نداشته باشند مقصدشان نامعلوم است.
مدیریت امور شعب استان ابراز داشت: یکی از مهارتهایی که رؤسا و کارکنان باید در خود تقویت نمایند، مهارت هدف گذاری است. اهداف کلی،کیفی و مبهم قابلیت اندازه گیری و اثر بخشی نخواهد داشت. لذا باید با تقویت تفکر تیمی بر همه مشکلاتی که مانع پیشرفت و دست بابی به اهداف عالیه دراین سازمان شود پیروز فائق آمده و به‌ عنوان یک تصمیم جمعی نه فردی باید همیشه این آمادگی را داشته باشیم که در عرصه اقتصاد که دائم در حال تغییر است، حاضر بوده و رشد کنیم.
در ادامه مدیریت منطقه ضمن توضیح اجمالی آمار و عملکرد شعب در دست یابی به اهداف سال 97 پرداخته و توضیحاتی در خصوص: مانده منابع و میزان جذب، سود پرداختی به سپرده ها، درصد تحقق اهداف جذب منابع، تفکیک منابع، مقایسه منابع نسبت به متوسط شعب،مقایسه منابع سیستم بانکی کشور، مصارف و مطالبات، ضمانت نامه و گشایش اعتبار اسنادی، استفاده از خدمات بانکداری مدرن توسط مشتریان ،پایانه های فروش فروشگاهی ، دستگاه های خودپرداخت ،کارت های هدیه ، باشگاه مشتریان ، نظر سنجی مشتریان در سامانه BI مطالبی ایراد و اذعان کردکه آنچه تاکنون محقق شده ثمره تلاش و سخت کوشی و پشتکار تمامی همکاران است که بجاست از آنها تقدیر و تشکر کنم.
مدیراستان با اشاره به نقش مهم بازاریابی میدانی در تعین سرنوشت بانک خصوصاً در وضعیت حساس کنونی که نیاز به تمرکز قوا در تمامی سطوح اعم از صف و ستاد در جهت شناخت بازار و تلاش برای افزایش سهم این بانک در بازار منابع اشاره و خواستار شناسایی،جلب و جذب فعالان اقتصادی و مشتریان توانمند در سطح استان شد.
در پایان روسای شعب نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه های فرایند جذب مشتری،آموزش در حین خدمت و مشتری مداری و موانع و معایب موجود در شعب مطالبی را عنوان داشته؛ که به تعدادی از نظرات از طریق مدیریت پاسخ لازم داده شد و مواردی هم یادداشت تا پیگیری لازم به عمل آید.

نام:
ایمیل:
* نظر: