کد خبر: ۷۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
ربع سکه ۲۷۵۰۰۰۰ هزار تومان قیمت خورد
امروز سکه بار دیگر به کانال ۵میلیون تومان شد و طلا هم تحت تاثیر نرخ ارز بالا رفت. نگاهی به قیمت این فلز با ارزش در بازار نشان می دهد که برخلاف کاهش ۶دلاری اونس جهانی، سکه و طلا تحت تاثیر افزایش ۱۵۰تومانی دلار نسبت به روز گذشته روند افزایشی خود را آغاز کرده اند.

عبور دوباره سکه از مرز ۵ میلیون تومان

امروز سکه بار دیگر به کانال ۵میلیون تومان شد و طلا هم تحت تاثیر نرخ ارز بالا رفت. 

نگاهی به قیمت این فلز با ارزش در بازار نشان می دهد که برخلاف کاهش ۶دلاری اونس جهانی، سکه و طلا تحت تاثیر افزایش ۱۵۰تومانی دلار نسبت به روز گذشته روند افزایشی خود را آغاز کرده اند. 

قیمت جهانی طلا روز گذشته ۱۲۸۵دلار بود که امروز ۶دلار ریزش کرد و به ۱۲۵۹دلار رسید البته این مساله نتواسنت بازار ایران را تحت تاثیر قرار دهد و از قیمت سکه و طلا بکاهد بلکه همانند ماه های پیش زور نرخ ارز و به ویژه دلار بر همه عوامل دیگر چربید و سبب شد تا قیمت این فلز گرانبها در بازار داخلی افزایشی شود. 

امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۵میلیون و ۱۰هزار تومان، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۴میلیون و ۷۸۰هزار تومان، نیم سکه ۲میلیون و۷۵۰هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۷۷۵ هزار تومان و سکه های نیم گرمی نیز ۹۶۳هزار تومان داد و ستد می شود. 

وضعیت داد و ستدها در بازار عادی محسوب می شود و این مساله سبب شده تا حباب سکه همانند روز گذشته ثابت مانده و تغییر اتفاق نیافتد به طوری که حباب سکه ۵۷۰هزار تومان باقی مانده است. 

در بازار امروز هر مثقال طلای ۱۷عیار به عنوان مبنای تعیین قیمت ها یک میلیون و ۹۵۳هزار تومان و هرگرم طلای ۱۸عیار هم ۴۵۱هزار تومان فروخته می شود. 

قیمت سکه و طلا و ارز ۱۱ اردیبهشت

به گفته فعالان بازار طلا و ارز، هر دلار عصر روز گذشته با نرخ ۱۴۳۰۰تومان فروخته می شد اما از صبح امروز نرخ هر دلار در بازار آزاد به ۱۴۴۵۰ تومان رسید که افزایش ۱۵۰ تومانی قیمت طلا، سبب نوسانات نرخ در بازار سکه و طلا شد و باردیگر این فلزات با الاگلنگ سواری بر قیمت ها، نوسانات فراوانی را رقم زدند. 

به نظر می رسد در ساعات باقی مانده از روز بازهم شاهد تغییرات در نرخ طلا و سکه و ارز باشیم.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار