کد خبر: ۷۴۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹
در مراسمی با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت بیمه آرمان، صبح امروز مدیران جدید منابع انسانی و پشتیبانی و خدمات این شرکت منصوب و معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان، دکتر کامبیز پیکارجو مدیر عامل بیمه آرمان انتصابات اخیر در شرکت را در راستای تقسیم کار و توسعه فعالیت ها دانست و گفت این مهم با هدف تعالی شرکت و اجرای منویات سهامداران و اعضای هیئت مدیره صورت گرفته است و همگان را به همکاری و معاضدت و تلاش مضاعف برای پیشبرد اهداف شرکت فراخواند.
مهندس حمیدرضا امیرحسنخانی معاون اجرایی نیز در این مراسم، ضمن معرفی مدیران جدید، سال پیش رو را برای شرکت بیمه آرمان سال رونق و کارآمدی کارکنان دانست و بر تحول و ساماندهی امور و تغییر وضعیت شرکت تأکید کرد.
معاون اجرایی گفت طی این مدت کارهای خوبی در مجموعه صورت گرفته اما با نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم و لازم است با هم فکری و هم افزایی و تلاش مضاعف وضعیت و جایگاه شرکت را ارتقاء بخشیم و پاسخگوی عملکرد خود به سهامداران، بیمه گذاران و ذینفعان باشیم.
مهندس امیرحسنخانی افزود رصد عملکرد کارکنان و نظام مندی نیروی انسانی و ارزشیابی کارکنان از اهم وظایف و فعالیت های مدیریت منابع انسانی است و این مدیریت باید با حساسیت بیشتر امور را دنبال کند و با استفاده از تجربیات همه عزیزان وضعیت نیروی انسانی را بهبود و روند توسعه را سرعت ببخشد.
در این مراسم، غلامعلی کاظمی و وحید شاکری به ترتیب به عنوان مدیران منابع انسانی و پشتیبانی و خدمات معرفی و احکام آنها اعطاء شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: