کد خبر: ۷۴۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۵
عیسی عظیمی متن جالبی را در صفحه اینستاگرام خود درباره بازی های هیجان انگیز لیگ قهرمانان اروپا منتشر کرده است

عیسی عظیمی متن جالبی را در صفحه اینستاگرام خود درباره بازی های هیجان انگیز لیگ قهرمانان اروپا منتشر کرده است

یادداشت خواندنی یک روزنامه‌نگار از کامبک‌های لیگ قهرمانان: انگار همه‌اش فیلم است!

کامبک های تاریخی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا طی دو شب اخیر سوژه یادداشت جدید عیسی عظیمی،روزنامه نگار ورزشی در صفحه اینستاگرامش شده است.

عظیمی می نویسد:

" کسی نداند فکر می‌کند همه‌اش فیلم است؛ همه‌اش از قبل طراحی شده. فکر می‌کند نیمه نهایی چمپیونز امسال روی یک فیلم‌نامه‌ی دقیق ساخته شده که تیمی از نویسندگان بزرگ نوشته‌اندش. مثل همان تیمی که گیم آو ترونز را. یا لابد چیزی‌ست مثل این مسابقات کشتی کچ که مشت به مشتش را از روی سناریو می‌زنند تا هیجان بیشتری تولید شود.‌ اما نه؛ این محصولِ قلم نیست.

بازگشت از مرگ و ور کشیدن پاشنه‌ها، تازه وقتی که وقتی نیست و همه‌چیز، همه‌چیز تمام شده به نظر می‌رسد. هت‌تریک لوکاس مورا، در واقع آخرین ضربه‌ای که در بازی چهارشنبه‌ شب به توپ زده شد، شگفت‌انگیزترین لحظه‌ی لیگ قهرمانان بود که نمونه‌ی مشابه‌ قبلی‌اش در تاریخ برمی‌گردد به... سه‌شنبه شب!

پاراگرافی از گزارش درخشان دیلی‌میل از بازی امشب، کفایت ماجرای این دو شبی‌ست که در آغوش فوتبال، به عیش مدام گذشت؛ به جز این‌که می‌خواهم اضافه کنم: آژاکس. چنان زیبا، که حیف بود جوان‌مرگ نشود. تراژدی برای جوان اول‌هاست. شک ندارم شکسپیر هم اگر بود همین سرنوشت را برای‌شان می‌نوشت. با همین فرم و با همین پایان. با همین عکس..."



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir


آخرین اخبار