کد خبر: ۷۴۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
در دیدار رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه سرمد با رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، مدیران و کارکنان بیمه سرمد در حرکتی انسان دوستانه و خیرخواهانه مبلغ یک میلیارد ریال از حقوق و درآمد ماهیانه خود را برای کمک به جبران خسارت آسیب دیدگان از سیل اخیر کشور به جمعیت هلال احمر اهدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین، مدیرعامل این شرکت در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی جمعیت هلال احمر برای یاری رسانی به آسیب دیدگان، تاکید کرد: مدیران و کارکنان این شرکت، با استقبال از فراخوان کمک به سیل زدگان، به صورت خودجوش و داوطلبانه در قالب مسئولیت اجتماعی خود، بخشی از حقوق و درآمد ماهیانه خود را اهدا کردند.
مهدی مهدوی افزود: بر این باوریم که جمعیت هلال احمر به عنوان سازمانی خوشنام و شناخته شده، این کمک ها را به درستی به دست آسیب دیدگان می رساند و در محل صحیح خود برای جبران خسارت ها هزینه می کند.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر نیز در این دیدار، با بیان ابعاد خسارت های وارده ناشی از سیل اخیر کشور، عنوان کرد: در تاریخ قریب به صد ساله تاسیس جمعیت هلال احمر ایران، هیچ حادثه ای با این وسعت و همچنین گستره خدمت رسانی در کشور سابقه نداشته است.
محمد نصیری با تاکید بر اینکه خسارت های سیل، همچنان در خوزستان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: تا به امروز کمک های نقدی مردمی از مرز ۱۶۰ میلیارد تومان گذشته است که با برنامه ریزی های صورت گرفته جمعیت هلال احمر به عنوان امانتدار مردم، بسته های لوازم خانگی خانواده های سیل زده را تامین می کند.
وی توضیح داد: حتی برای خانواده هایی که در این حادثه، سرپناه خود را از دست داده اند، حواله ای اهدا می شود تا پس از اسکان بتوانند این بسته را دریافت کنند.
همچنین در این دیدار، مدیرعامل بیمه سرمد به همراه جمعی از مدیران این شرکت، با ملبس شدن به کاور داوطلبی، آمادگی خود را برای مشارکت در طرح ها و برنامه های انسان دوستانه جمعیت هلال احمر اعلام کردند

نام:
ایمیل:
* نظر: