کد خبر: ۷۴۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴
بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف ایجاد اشتغال و ارزش آفرینی در راستاي تأمين آتيه افراد، اقدام به ارائه طرح «مهر آتيه نوين» نموده است.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در این طرح متقاضیان مي توانند با واريز مستمر بصورت ماهانه يا سالانه، نسبت به افزايش امتياز ميانگين خود در ميان مدت و بلندمدت اقدام کنند.

مخاطبان طرح:
والدین دارای فرزند که در نظر دارند برای آینده فرزندان خود اقدام به پس انداز هدفمند نمايند.
افرادی که در حال حاضر مشغول به تحصیل بوده و قصد دارند در سال های آینده جهت راه اندازي کسب و کار براي خود بودجه اي پس انداز نمايند.
کارمندان سازمانها و شرکت هایی که قصد برنامه ریزی و تأمين آتي هزينه ها و مخارج آتيه خود و خانواده خويش را بموجب يک پس انداز با انگيزه دارند.

شرایط طرح:
افتتاح حساب پس انداز ویژه در طرح مهر آتیه نوین
واریز مبالغ مستمر ماهانه / سالانه بصورت مبلغ ثابت در طول کل دوره یا با افزایش سالانه مبلغ حسب انتخاب خود
حداکثر مدت اکتساب میانگین قابل انتخاب از سوی مشتری : ۱۰ سال
امکان برخورداری از تسهیلات با مدت بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماهه حسب انتخاب مشتری
مواعد بهره مندی از تسهیلات : پایان سال سوم ، پایان سال ششم، پايان سال دهم
نرخ کارمزد تسهیلات : ۴ % به ازای مانده هر سال

مزایای طرح:
استفاده از مبلغ تسهیلات بیشتر در ازای واریز هاي ماهانه و سالانه در مقايسه با تسهيلات پرداختي از سوي شرکت هاي بيمه موجود در بازار بابت بيمه هاي عمر
امکان پس انداز فرد در حساب و استفاده در صورت لزوم

شایان ذکر است، متقاضیان دارنده حساب قرض الحسنه پس انداز نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران، می توانند با مراجعه به هريک از ۵۲۶ شعبه بانک در سراسر كشور و تكميل فرم هاي طرح و افتتاح سپرده در طرح مهر آتيه نوين ، از مزاياي اين طرح بهره مند گردند

نام:
ایمیل:
* نظر: