کد خبر: ۷۴۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
مادر مرحوم شاکر: رابطه من و مهدی مادر فرزندی است
مادر مرحوم احمد رضا شاکر گفت: وقتی به اهدای عضو احمد فکر می‌کنم خوشحالم که چند جوان دیگر با اعضای احمد از بیمارستان رها شدند و ادامه حیات دارند و من احساس رضایت می‌کنم.
راضی نیستم قائدی یکروز هم زندان برود
به گزارش خبرورزشی، فاطمه باقری مادر مرحوم احمد رضا شاکر در مورد رای صادره دادگاه در پرونده تصادف منجر به فوت فرزندش با رانندگی مهدی قائدی (بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران) اظهار کرد: ما از ابتدا هم به دنبال زندان رفتن مهدی نبودیم، اما کشف حقیقت برایمان مهم بود و پیگیری پرونده را تا صدور رای دنبال کردیم و خوشبختانه شهرت مهدی قائدی تاثیری در روند پرونده و رای دادگاه نداشت.
وی ادامه داد: ما خودمان یکی از عواملی بودیم که زندان تعزیری مهدی قائدی به ۲۰۰ ساعت کار اجباری در مدارس فوتبال تبدیل شود و نمی‌خواستیم مهدی حتی یکروز هم در زندان باشد به همین دلیل تلاش کردیم تا یک سال زندان قابل خریدن باشد.
مادر مرحوم احمد رضا شاکر گفت: مهدی مثل پسر من است و رابطه ما اگر چه مرا خاله صدا می‌کرد، اما پسر و فرزندی بود، اما دریغ از کمی محبت و دلجویی از مهدی در این مدت که ما داغ فرزند دیده بودیم. من توقع داشتم مهدی بیاید و بگوید خاله من مثل احمد رضا هستم و از این به بعد جای فرزند شما هستم، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.
وی در ادامه افزود: چند روز دیگر روز اهدای عضو است و من از همه مردم می‌خواهم به این موضوع توجه کنند که هیچ چیز بالاتر از داغ فرزند نیست، اما امروز وقتی به اهدای عضو احمد فکر می‌کنم خوشحالم که چند جوان دیگر با اعضای احمد از بیمارستان رها شدند و ادامه حیات دارند و من احساس رضایت می‌کنم و معتقدم احمد هنوز زنده است. وقتی عزیزی را از دست می‌دهیم و قرار است به خاک سپرده شود چرا نباید جان چند نفر دیگر را نجات بدهیم؟ امیدوارم کمی در مورد اهدای عضو جدی‌تر فکر کنیم.
آخرین اخبار