کد خبر: ۷۴۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
در پی وقوع آتش سوزی با ابعاد گسترده، سالن نمایش سینما کیهان شهرستان دورود دچار حریق شد و سرانجام با تلاش آتش‌نشانان ، حریق مهار و از انتقال آن به قسمت های دیگر سالن نمایش جلوگیری شد.

بر اساس گزارش های دریافتی، کارشناسان فنی و مالی شرکت بیمه پاسارگاد در ساعات اولیه اعلام این حریق ، جهت تعیین علت حادثه و برآورد خسارت در محل حضور پیدا کردند، سرعت عمل و دقت در برآورد خسارت در لحظات اولیه بروز خسارت موجب تسریع در تحلیل و نتیجه گیری در ارزیابی و پرداخت خسارت به بیمه گذار شد. در این حادثه مبلغ یک میلیارد و ۱۴۱ میلیون و ۱۱۰ هزار ریال خسارت توسط شرکت بیمه پاسارگاد در اسرع وقت پرداخت شد.
سالن نمایش سینما کیهان در این حادثه بر اثر نقص فنی در سیستم الکتریکی برق دچار حریق شد که با تلاش نیروهای اعزامی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، آتش سوزی در سالن این سینما اطفاء و از سرایت حریق به قسمت های دیگر سینما جلوگیری شد. پرونده ارزیابی این حادثه در شعبه بروجرد تشکیل و با ارزیابی و نظارت مدیریت بیمه های آتش سوزی، مدیر منطقه ۱۲، سرپرست شعبه و ارزیاب خسارت بیمه مرکزی مبلغ خسارت این حادثه ارزیابی و در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت شد.
گفتنی است، سینما کیهان شهرستان دورود با نظارت انجمن سینماداران ایران تحت پوشش بیمه آتش سوزی و مسئولیت مدنی شرکت بیمه پاسارگاد قرار دارد. فعالیت سینما کیهان در دورود به سال ۱۳۴۰ بازمی‌گردد. این سینما در سال ۱۳۶۹ مورد باز سازی قرار گرفت. سینما کیهان در زمینه برپایی جلسه‌های نمایش و برگزاری نمایش واره‌ها فعالیت می‌کند. اجرای کنسرت‌های محلی و برپایی بزرگداشت‌ها و نمایش فیلم‌های سینمایی ایران در این سینما برگزار و پخش می‌شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر: