کد خبر: ۷۴۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰
حسين مهري در ديدار با كارآفرينان و صنعتگران گفت: در شرايط فعلي اقتصاد، اولويت همه نهادهاي مالي باید حمايت كامل و همه جانبه از توليدكنندگان و صنعتگران باشد و بانك صنعت و معدن اين موضوع را از طريق استقرار بانكداري شركتي و توسعه بانكداري الكترونيكي به انجام مي رساند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، حسين مهري رييس هيأت مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن در اين جلسه كه عصر دوشنبه 23 ارديبهشت ماه برگزار شد، ضمن بيان مطلب فوق افزود: در سال رونق توليد تلاش ما بر ايجاد اشتغال پايدار و رشد و شكوفايي صنايع است.
وي بيان داشت: اين بانك عليرغم محدوديتهاي موجود در منابع مالي توانست در سال 97 بيش از 117 هزار ميليارد ريال تسهيلات پرداخت نمايد و در زمينه توسعه خدمات بخصوص در زمينه استقرار حاكميت شركتي و بانكداري الكترونيك اقدامات قابل قبولي را در جهت رفع نياز توليدكنندگان انجام دهد.
مهري با برشمردن اقدامات انجام شده در راستاي بانكداري شركتي تأكيد كرد: با استقرار بانكداري شركتي برای هر واحد تولیدی یک واحد متولی در بانک تعریف کردیم که همکاران ما تمامي نيازها و مباحث بانكي كارآفرينان بزرگ در بخش صنعت و معدن را بر عهده خواهند گرفت تا دغدغه توليدكنندگان در اين بخش را به حداقل برساند و تمركز كارآفرينان بر فرآيندهاي توليدي متمركز شود.
مديرعامل افزود: در اين بانك اصلاح ساختار و بازنگري در فرآيندهاي عملياتي براي بهبود خدمت رساني به توليدكنندگان انجام شده است.
رييس هيأت مديره اين بانك خاطرنشان كرد: توسعه خدمات الكترونيكي و بانكداري اينترنتي يكي ديگر از موضوعات مهم در بانك صنعت و معدن براي ارائه خدمات مطلوب تر به مشتريان بزرگ است تا با صرف كمترين هزينه و در كمترين زمان ممكن به خدمات مورد نظر دستيابي داشته باشند.
همچنين در اين جلسه استاندار خراسان رضوي نيز ظرفيت ها و پتانسيلهاي موجود در استان را تشريح كرد و افزود: شرايط و امكانات مناسبي را جهت سرمايه گذاري دراين استان براي كارآفرينان مطرح كشور فراهم كرده ايم.
در اين جلسه شافعي رييس اتاق بازرگاني ايران با اشاره به اين مطلب كه بزودي ايران به اتحاديه اوراسيا مي پيوندد، گفت: بايد بتوانيم با توجه به اين فرصت از ظرفيت هاي پيش رو بهره برداري نماييم.
گفتني است در اين نشست علاوه بر معرفی خدمات جدید بانک، آقایان غلامعلي سليماني از سوليكو كاله،يونس ژائله از شيرين عسل، محمدرضا زنوزي مطلق از سرمايه گذاري دريك، دكتر حسن كاردان از نساجي كويرسمنان، هادي قانعي ازگروه صنعتي گلرنگ، ابوالفضل پايداري از گروه ميهن، محمد كريميان و مجيد عسگري از گروه توسعه انتخاب، محسن اميني از گروه صنعتي زر، شهرام طباطبائي از گروه مقوا اردستان، بهرام شريعت از مديران خودرو، محمدتقي كرماني از گروه انتخاب، مهدي حسيني از شركت طوسا، ربيع فلاح و حسين سامي از گروه صنعتي آرين سيد، سعيد منزوي زاده و غلامرضا منزوي زاده از قالي سليمان، مسعود گل شيرازي از فولاد تربت، حضور داشتند كه به بيان نقطه نظرات و ديدگاه هاي خود در خصوص گسترش همكاري با بانك و راهكارهاي رفع موانع توليد پرداختند.

نام:
ایمیل:
* نظر: