کد خبر: ۷۵۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
مراسم تودیع و معارفه مدیر سرپرستی خوزستان با حضور عضو هیات‌مدیره و مدیر بازرسی، مدیر اداری و پشتیبانی و رییس حراست شرکت و نیز جمعی از کارشناسان و نمایندگان استان برگزار شد.

به‌گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط‌عمومی بیمه‌کوثر؛ حسین دربندی به عنوان مدیر جدید سرپرستی خوزستان معرفی و از زحمات علی رضایی، مدیر سابق این سرپرستی تقدیر شد.در این مراسم علی صنعتگر، عضو هیات‌مدیره و مدیر بازرسی شرکت افزایش رضایت مشتری را یکی از اهداف شرکت دانست و گفت: کوتاهی و تعلل در ارایه خدمت به ذی‌نفعان یک تخلف آشکار است.وی افزود: اکنون مدیران شرکت بیمه کوثر با درنظر گرفتن تمهیدات و ایجاد سامانه‌های جدید در نظر دارند تا با برقراری ارتباط موثر و مستمر با بیمه‌شدگان بسترهای افزایش رضایت و اعتماد آنان را فراهم کنند.عضو هیات‌مدیره شرکت با باین اینکه حرکت شبکه فروش به سوی بازارهای خرد عامل افزایش فروش و توسعه فرهنگ بیمه در میان آحاد جامعه می‌شود، گفت: ایجاد انگیزه در میان عموم مردم برای خرید بیمه‌نامه‌های ضروری موجب افزایش آرامش‌خاطر آنان در زمان وقوع حوادث می‌شود.
علی صنعتگر خاطرنشان‌کرد: حادثه سیل اخیر بیانگر این امر است چرا که در زمان وقوع حادثه شرکت‌های بیمه به کمک آسیب‌دیدگان می‌شتابند.

نام:
ایمیل:
* نظر: