کد خبر: ۷۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱
دکتر شیری مدیرعامل پست‌بانک‌ایران در نشست با مدیران و کارشناسان روابط عمومی این بانک که به‌مناسبت بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه روز ارتباطات‌وروابط‌عمومی برگزارشد ضمن تبریک این هفته گفت: سهامداران، مشتریان و مدیران و کارکنان به عنوان ذینفعان بانک هستند و روابط‌عمومی باید نظرات و انتظارات آنان را به مدیران ارائه و اقدامات بانک را برای دستیابی به اهداف تعیین‌شده بطورمناسبی اطلاع‌رسانی کند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران، شیری تصریح‌کرد: مأموریت مهم روابط‌عمومی، سنجش میزان آگاهی مخاطبان از برند بانک و رشد و توسعه این آگاهی در بین آنان است.
وی ارتباط و تعامل سازنده و هدفمند با ذینفعان را از دیگر مأموریت‌های روابط‌عمومی دانست و تصریح کرد: روابط‌عمومی باید به نحوی اطلاع‌رسانی کند که همه مردم بتوانند ارتباط ذهنی مطلوبی با این بانک برقرار کرده و ارتباط آنان از یک مخاطب به مشتری یا سهامداری بانک تبدیل شود.
شیری خاطرنشان‌کرد: به‌دلیل گستردگی خدمات و تنوع فعالیت‌ها و ذینفعان پست بانک ایران، حوزه فعالیت روابط‌عمومی این بانک گسترده‌تر و متنوع‌تر از سایر بانک‌هاست و روابط‌عمومی باید برنامه کامل و جامعی برای ایجاد ارتباط مناسب به‌منظور پوشش ارتباطات مربوط به تمام حوزه‌ها طراحی و اجراء کند.
مدیرعامل پست‌بانک‌ایران تأکید کرد: اطلاع‌رسانی باید بهنگام، صحیح، دقیق و قابل اطمینان باشد تا بتوانیم در جلب اعتماد و رضایت مردم و همکاران موفق عمل کنیم.
شیری کارکنان را از مهمترین مخاطبان بانک دانست و افزود: جمع‌آوری و تدوین انتظارات و پیشنهادات همکاران، ارائه این دیدگاه‌ها به مدیران ارشد بانک و اطلاع‌رسانی و لحاظ‌کردن این نظرات در برنامه‌های بانک از برنامه‌هائی است که باید بطوردقیق در روابط عمومی اجراء شود.
مدیرعامل پست بانک ایران؛ تولید محتوای اختصاصی، باکیفیت، قابل قبول و استاندارد برای هر طیف از مخاطبان را یک اصل مهم در روابط عمومی دانست و گفت: حضور با برنامه، هدفمند و پویا در شبکه‌های اجتماعی برای انتشار و افزایش اثرگذاری محتواهای تولیدشده ضروری است.
شیری بهره گیری از نیروی انسانی باتجربه و متبحر در روابط عمومی و سایر بخش‌های بانک را ضروری خواند و افزود: آموزش پربازده‌ترین سرمایه گذاری است و مدیران باید آموزش مستمر کارکنان برای همگام شدن با تغییرات تکنولوژی را در رأس برنامه های خود قرار دهند.
محمدرضا فرنقی‌زاد مدیر امورهماهنگی و حوزه‌مدیریت نیز در این جلسه با تقدیر از توجه ویژه مدیرعامل بانک به حوزه روابط‌عمومی گفت: انتظارات مطرح‌شده از روابط‌عمومی طی یک برنامه دقیق تدوین و جهت اجراء به واحدهای ذیربط ابلاغ و بر اجرای آن نظارت می‌شود.
فرنقی‌زاد هدف نهائی برنامه های روابط عمومی را ایجاد دیدگاه مثبت در ذهن مخاطبان دانست و تأکید کرد که در این راستا باید بطور مستمر میزان رضایت و پیشنهادات مخاطبان در مورد خدمات بانک مورد سنجش قرار گیرد.
وی بر لزوم هماهنگی فعالیت‌ها با روابط‌عمومی‌نوین تأکید و تصریح کرد: برای تأثیرگذاری بیشتر بر افکارعمومی باید از تمام ابزارهای الکترونیک موجود استفاده کرده و همگام با تکنولوژی برنامه‌های اطلاع رسانی بانک را به جلو ببریم.
همچینن کارکنان اداره‌کل روابط عمومی در این جلسه ضمن معرفی خود، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده را ارائه کردند.
گفتنی است: دکترصباغی عضو هیات‌مدیره پست‌بانک‌ایران به‌همین مناسبت با حضور در اداره‌کل روابط‌عمومی و تبریک روز ارتباطات و روابط‌عمومی از تلاش‌ها و مساعی کارکنان این اداره‌کل تقدیر نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: