کد خبر: ۷۵۲۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
مراسم توديع و معارفه مدير حراست صندوق تامين خسارت هاي بدني کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي صندوق تامين خسارت هاي بدني ، مراسم توديع و معارفه مدير حراست اين سازمان با حضور مديرکل حراست وزارت امور اقتصادي و دارائي و مشاور وزير محترم اقتصاد، مدير عامل و معاونان و مديران صندوق تامين خسارت هاي بدني برگزار شد.
دکتر علي جباري، مدير عامل صندوق تامين خسارت هاي بدني کشور، در اين مراسم از مدير سابق حراست صندوق قدرداني کرد و گفت: نفس خدمت در صندوق تأمين خسارتهاي بدني يک توفيق الهي است و با توجه به نقشي که صندوق بعنوان مکمل صنعت بيمه ايفا مي کند، تلاش و فعاليت موثر و کارآمد مديران و کارکنان آن اهميت بسزايي دارد و اگر کسي روحيه خدمتگزاري به مردم داشته باشد، با توجه به رسالت و مأموريت هاي صندوق که با حمايت از قربانيان حوادث رانندگي در تحقق عدالت اجتماعي نقش آفريني مي کند، از کار و فعاليت خسته نخواهد شد و بلکه با روحيه مضاعف در پيشبرد اهداف آن کوشش خواهد نمود. مع الوصف جا به جايي در مسئوليت ها، امري عادي و نشانه پويايي نظام اداري و ايجاد فرصت در سنگرهاي ديگر خدمت به کشور است. نگاهي که امروز در صندوق تامين خسارت هاي بدني وجود دارد، عبارت از آن است که صندوق تخصصي و اقتصادي مي باشد که مي بايست پويايي بيشتري داشته باشيم. آنچه که ما از مجموعه حراست صندوق انتظار داريم، اين است که در بعد تخصصي بيشتر فعاليت کنند و در دو محور که يکي موضوع حفاظت از منابع انساني صندوق بعنوان ارزشمندترين سرمايه صندوق و ديگري رصد فرآيندها و حفاظت از اسناد و مدير و مشاور امين براي مدير دستگاه مي باشد .
مدير عامل صندوق توانمند سازي نيروي انساني و ظرفيت سازي را موجب رشد و تعالي سازمان دانست و گفت: به کارگيري نيروي انساني توانمند، باورمند، با نشاط که داراي انگيزه محکم و بالايي هستند، موجب رشد و توسعه سازمان در جهت اهداف سازماني خواهد شد.
دکتر علي جباري : بايد محيط هر سازمان را طوري بسترسازي کرد تا کارکنان بتوانند بدون دغدغه به انجام وظايف محوله بپردازند ومسائل حاشيه اي نتواند آنان را به بيراهه سوق دهد و اين از وظايف اداره حراست در هر سازماني است.
مدير عامل صندوق با تاکيد به اين نکته که نيروي انساني جزء ارزشمندترين سرمايه هاي هر سازماني است، خاطرنشان کرد: صيانت از تجهيزات و امکانات شرکت در حفاظت فيزيکي، فناوري اطلاعات و حفاظت پرسنلي از جمله وظايف حراست هاست.
دکتر جباري در ادامه گفت: حراست صندوق بايد در مباحث علمي، کارشناس فني و منابع انساني رويکرد جديدي داشته باشدکه عملاً قابليت هاي خود را نشان بدهد .
وي در ادامه ضمن تاکيد بر لزوم مديريت زمان گفت: آن چيزي که در کشور ما اکنون اهميت دارد زمان است که بايد بتوانيم آن را به خوبي مديريت کنيم و تمام رويکرد مديريتي ما در آن است که با توجه به منابع انساني که اين صندوق در اختيار دارد پرچم صندوق را همطراز نام و آوازه اش برافراشته کنيم و سپس در ادامه از زحمات و تلاش آقاي سنائي پور در طي دو سال همکاري تقدير و تشکر نمود و براي آقاي غياثوند، آرزوي توفيق و موفقيت در صندوق نمود.
در ادامه جناب آقاي صالحي ، مشاور محترم وزير و مدير کل حراست وزارت امور اقتصادي و دارائي ضمن تاکيد بر فرمايشات مقام معظم رهبري گفت: مدير حراست بايد عدالت محور، قانون مدار، داراي غيرت انقلابي و استکبار ستيز با شد، افزود: ما شرايط بسيار حساسي در منطقه داريم و حال اثر گذاري ما در سرتا سر جهان بر کسي پوشيده نيست ما امروز به خود مي باليم که دفاع از کشور را در 1000 کيلومتري بيرون از مرزها بسته ايم با خود کفا بودن در حوزه دفاعي توانسته ايم از پس همه اي تهاجمات برآييم.
در گذشته نظارت حراست بر حفاظت فيزيکي پرسنل بود ولي امروزه نظارت حراست بايد عام باشد. افتخار ما اين باشد که از تشکيل يک پرونده قضايي جلوگيري کنيم وتمام رفتار حراست بايد پيشگيرانه باشد.
در ادامه آقاي صالحي، مدير کل حراست وزارت امور اقتصادي و دارائي ، نيز از زحمات جناب آقاي سنائي پور مدير سابق حراست صندوق تامين خسارت هاي بدني قدرداني کرد و به تشريح وضعيت حراست پرداخت.
وي سپس انتصاب جناب آقاي نعمت الله غياثوند را به اين سمت تبريک گفت و يادآور شد: حراست در هر سازمان بازوي توانمند مديريت در اجراي اهداف هر سازمان است و بايد تعامل بسيار خوبي با کارکنان، مديريت و دستگاه هاي نظارتي داشته باشد.
آقاي صالحي با اشاره به اينکه يک حراست کارآمد و موثر بايد پيشگيري از آسيب‌ها و تهديدات را سرلوحه کار خود قراردهد، گفت: هنر حراست اين است که از مسائل و چالش هايي که احتمال اتفاق آن خواهد بود، پيشگيري کند.
وي پرهيز از موازي کاري و سطحي نگري، مشاوره با مدير عامل، تاثير در تصميم گيري‌ها و جلب اعتماد کارکنان را از وظايف ديگر حراست عنوان کرد.
در پايان اين مراسم، با اهداي لوح تقدير از زحمات مدير سابق حراست صندوق تقدير شد و جناب آقاي غياثوند به عنوان مدير حراست صندوق منصوب و معرفي شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: