کد خبر: ۷۵۲۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳
حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین به همراه مدیران ارشد این بانک، روز چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه از شعب خیام و 15 خرداد در شهر تهران بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، تهرانفر که در این بازدید عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی، خورسندی معاون مدیرعامل در امور ارزی و بین‌المللی، کریمی معاون مدیرعامل در امور اجرایی و برزنونی مدیر امور شعب وی را همراهی می‌کردند، با کارکنان این شعب دیدار کرد و در جریان عملکرد آن‌ها قرار گرفت.
مدیرعامل در ابتدای این بازدید طی یک نشست کاری با رئیس و معاون هر یک از این شعب، عملکرد آنها را به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانت‌نامه‌ها و نحوه دستیابی به اهداف تعیین‌شده طبق برنامه‌های سال 1398 مورد بررسی قرارداد.
محسن دلروز رئیس شعبه خیام و فاطمه گودرزی رئیس شعبه 15 خرداد ضمن خوشامدگویی به مدیران ارشد بانک، مسائل مرتبط با شعبه خود را مطرح کردند و مدیرعامل و هیئت همراه راهکارهای لازم را ارائه دادند.
حمید تهرانفر مدیرعامل بانک طی سخنانی در جمع همکاران این شعب با تاکید بر ضرورت مشتری‌مداری خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مناسب و شایسته به مشتریان از جمله وظایف و اولویت‌های مشتری‌مداری به‌ویژه در بانک‌ها است. ایجاد ارتباط مناسب با مشتریان از سوی کارکنان به‌ویژه همکاران شعب منجر به افزایش رضایت مشتریان و در نتیجه وفاداری مشتریان خواهد شد.
وی همچنین افزود: بانک‌ها بدون برقراری ارتباطات انسانی مناسب، قادر نخواهند بود تعاملات کاری مناسبی با مشتریان خود برقرار کنند. بی‌توجهی به مسئله مهم مشتری‌مداری موجب خواهد شد این سازمان‌ها به‌تدریج مشتریان خود را از دست بدهند.
تهرانفر تصریح کرد: خوشبختانه از اواخر دهه هفتاد و با تشکیل بانک‌های خصوصی در کشور، نگرش جدیدی نسبت به مشتری‌مداری در بانک‌های کشور شکل گرفت و بانک‌ها به‌ویژه در بخش خصوصی تلاش کردند پاسخگوی مشتریان خود در بخش‌های مختلف باشند و مشتری‌مدارانه‌تر از قبل عمل کنند.
گفتنی است در پایان این بازدید مدیرعامل با یکایک همکاران این دو شعبه دیدار کرد و از زحمات آنان تقدیر به عمل آورد.

نام:
ایمیل:
* نظر: