کد خبر: ۷۵۲۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲
مشتریان بانک قرض الحسنه مهرایران می توانند با استفاده از طرح «حمایتي فرد حقيقي» از تسهيلات قرض الحسنه بانک در زودترين زمان ممکن بهره مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در حالت عادی، مشتریان براي استفاده از تسهيلات قرض الحسنه بانک، ملزم به کسب ميانگين با حداقل کاركرد ۳ ماهه حساب مي باشند.
این طرح با توجه به ایجاد صندوق اجتماعی در هر شعبه، برای افرادي که فرصت ايجاد ميانگين را ندارند، مطلوب بوده که متقاضيان با افزايش مبلغ موجودي در دسترس خود، تمام يا بخشي از مشکلاتشان، مرتفع مي گردد.
در این طرح، متقاضی با تودیع درصدی از مبلغ تسهيلات مورد نياز خود به صندوق اجتماعي شعبه حسب انتخاب خود (۴۰% يا ۵۰% يا ۵۵ %) از هم افزايي همزمان بانک متناسب با مبلغ توديعي ايشان در صندوق موصوف(۶۰% يا ۵۰% يا ۴۵ % ) برخوردار مي شود. متعاقباً متقاضي پس از سپري شدن مدت انتظار تعيين شده براي تسهيلات، پس از تکميل پرونده خود، از تسهيلات طرح «حمايتي فرد حقيقي» تا سقف فردي ۴۰۰ ميليون ريال بهره مند مي شود.
شرایط طرح «حمایتی فرد حقیقي»:
مشارکت فرد وام گیرنده در صندوق اجتماعی شعبه متناسب با تودیع مبلغ به میزان درصدي از مبلغ تسهيلات مدنظر و بر حسب انتخاب خود مي باشد و مدت بازپرداخت جهت دريافت تسهيلات، حداکثر ۳۶ ماه است.
نرخ کارمزد تسهیلات طرح حمایتی فرد حقیقي از محل وجوه صندوق اجتماعي شعبه۲ درصد در سال و از محل منابع بانک۴ درصد در سال مي باشد.
همچنین، آزادسازی مبلغ تودیعی مشتري پس از انقضا و تسويه تسهيلات امکان پذير مي باشد و قابليت دريافت تسهيلات مجدد پس از تسويه تسهيلات دريافتي در صورت عدم برداشت مبلغ توديعي با حمايت ۵۰ درصدي بانک و بدون طي مدت انتظار مجدد نيز امکان پذير است.
متقاضیان دارنده حساب قرض الحسنه پس انداز نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران، می توانند با مراجعه به هریک از ۵۲۶ شعبه بانک در سراسر کشور و تكميل فرم هاي طرح ، از مزاياي آن بهره مند شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر: