کد خبر: ۷۵۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
رضا سهم دینی، رئیس هیئت مدیره بانک دی به همراه جمعی از مدیران بانک ضمن بازدید از دو شعبه اصفهان و کاشان از چهار کارخانه صنعتی و تولیدی در استان اصفهان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، رضا سهم دینی، رئیس هیئت مدیره بانک دی به همراه شعبانعلی داورپناه، معاون اعتبارات، احمد دهنوی، مدیرکل پشتیبانی، مسعود الویریان، رئیس اداره امور شعب جنوب کشور و شرق و احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت در ادامه سفرهای استانی خود ضمن بازدید از دو شعبه اصفهان و کاشان با مدیران عامل چهار کارخانه صنعتی و تولیدی استان اصفهان دیدار و گفتگو کرد.
رئیس هیئت مدیره بانک دی در جریان بازدید از شعب اصفهان و کاشان ضمن بررسی وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانت‌نامه‌ها و نحوه دستیابی به اهداف تعیین‌شده برنامه‌های سال 1398 گفت: مطالبات معوق، معضلی است که طی سالیان اخیر منابع بانک‌ها را به‌ شدت منقبض کرده و ارائه خدمات اعتباری به مشتریان را دچار مشکلات زیادی کرده است.
سهم دینی با اشاره به این که توجه نداشتن به اعتبارسنجی دقیق مشتریان یکی از مهم ترین دلایل ایجاد مطالبات معوق است افزود: شرایط اقتصادی کشور به گونه ای است که متأسفانه برخی افراد قادر به بازپرداخت تسهیلات اعطایی نمی‌باشند و طیف دیگری نیز بنای بازپرداخت ندارند بنابراین باید مشتریان به‌دقت شناسایی و ارزیابی شوند تا صلاحیت آنان برای اعطای تسهیلات توسط همکاران شعب احراز گردد که با مشکلات کمتری در این زمینه روبه‌رو باشیم.
وی اعتماد مردم و مشتریان را ارزشمند ترین سرمایه بانک دی دانست و گفت: اعتماد بالای مشتریان به بانک دی در سایه همت و تلاش یکایک کارکنان بانک محقق شده است و جا دارد از تمامی همکاران که تکریم مشتریان را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده اند صمیمانه تشکر و تقدیر نمایم.
رئیس هیئت مدیره بانک دی با تاکید بر ضرورت بازاریابی و جذب مشتریان جدید خاطرنشان کرد: باید با تنوع‌بخشی به سبد اعطای تسهیلات، رضایت مشتریان را فراهم آوریم تا آنان بتوانند با توجه به امکانات و نیازمندی‌های خود از تسهیلات مناسب استفاده نمایند.
سهم دینی افزود:در بانکداری امروز، بازاریابی به منطقه و یا شهر خاصی محدود نیست و همکاران شعب می‌توانند با شناسایی دقیق ظرفیت های منطقه خود اقدام به جذب مشتریان جدید کنند.
وی با اشاره به نام ‌گذاری سال 1398، تحت عنوان « رونق تولید » گفت: نظام بانکی کشور در هدایت حرکت توسعه‌ ای در مسیر رونق تولید و اشتغال و تحقق شعار سال نقش تعیین‌کننده‌ای دارد و بانک دی نیز در راستای عینیت بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، محور سیاست ‌های اعتباری خود در سال جاری را تامین مالی بنگاه‌های تولیدی با استفاده از ابزارهای متنوع و پرداخت تسهیلات خرد و کلان در جهت حمایت از تولید کننده و مصرف‌ کننده کالای داخلی تهیه و تدوین کرده است و انتظار می رود شعب بانک نیز در این مسیر از تمام امکانات و پتانسیل های خود استفاده کنند.
سهم دینی با تاکید بر ظرفیت های اقتصادی و سرمایه گذاری استان اصفهان تصریح کرد: این استان به دلیل داشتن ساختار و اقلیم مناسب به عنوان دروازه سرمایه گذاری در صنعت گردشگری محسوب میشود که میتواند نقش موثری در حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید ایفا نماید. وی همچنین حوزه های صنعت و معدن، کشاورزی، ساختمان، حمل و نقل و انرژی را از دیگر فرصت های سرمایه گذاری این استان برشمرد و تاکید کرد که باید از این ظرفیت ها بهره جست.
رئیس هیئت مدیره بانک دی همچنین با اشاره به موقعیت استراتژیک شهر کاشان و قرار گرفتن این شهر در مسیر استان های تهران، قم و اصفهان گفت: شهر کاشان دارای جذابیت ویژه ای برای سرمایه گذاری است و تاسیس فرودگاه کاشان و وجود شبکه¬ حمل و نقل ریلی، تنوع راه های ارتباطی این شهر به شهرهای همجوار و سایر نقاط ایران از مزایای ویژه و مطلوب سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران محسوب می شود.
گفتنی است در این سفر سهم دینی و هیئت همراه با هدف حمایت از رونق تولید و گسترش مبادلات مالی از کارخانه های «آذران»، «فولاد گستر حداد»، «کویر موتور» و «چاپ ترام» بازدید و زمینه های همکاری متقابل را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

نام:
ایمیل:
* نظر: