کد خبر: ۷۵۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم طی مراسمی، با تجلیل از شرکت شهروند و دیگر برگزیدگان کمیته‌ها و بخش‌های مختلف این دوره، شامگاه 4 خرداد ماه به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، در مراسم تجلیل از دست اندرکاران بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که از ساعت 22 در طبقه دوم شبستان مصلای حضرت امام خمینی (ره) برپا شد، از مسعود سریع القلم مدیر عامل مجموعه شهروند و دیگر نهادها و دستگاههایی که در برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حضور فعال داشتند و همچنین از طرح ها و غرفه های برتر نمایشگاه تجلیل شد.
در این مراسم محمدمهدی عزیززاده، مشاور برنامه‌ریزی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با ارائه گزارشی از برپایی این دوره نمایشگاه گفت: امسال با مشارکت شهرداری تهران و با همت شرکت شهروند بسته‌های افطاری سالم به نمایشگاه بازگشت
امسال شرکت شهروند با مشارکت شورای عالی قرآن شهرداری تهران، هر شب با توزیع ۵ هزار بسته افطاری، میزبان روزه داران و بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرآن کریم در مصلای تهران بود.
بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که از 21 اردیبهشت‌ در مصلای حضرت امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد، در تاریخ 4 خرداد به کار خود پایان داد.

نام:
ایمیل:
* نظر: