کد خبر: ۷۵۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸
در این گزارش قصد داریم به صورت هفتگی، به آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند موجود در بازار به تاریخ ۵ خرداد نگاهی بیاندازیم. در روز‌های جاری به دلیل پایین آمدن قیمت ارز، بیشتر مدل‌های پرفروش بازار نیز با کاهش قیمت مواجه شدند.

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار + جدول

دیگر زندگی بدون تلفن هوشمند امکان پذیر نیست، شبکه‌های اجتماعی با حجم اطلاعاتی گسترده و انتشار اخبار لحظه‌ای و برخط، نرم‌افزار‌های کاربردی مالی و بانکی که شیوه پرداخت و انتقال وجه را به آسان‌ترین روش ممکن مکان پذیر می‌کنند و برنامه‌های تفریحی و بازی‌های سرگرم کننده از دلایل مهم برای داشتن یک تلفن هوشمند است که هرشخصی را به خرید این محصول وادار می‌کند، به طوری که بازار تلفن هوشمند حتی در ایام گرانی نیز تعطیل نبوده و خریداران زیادی دارد. در این گزارش قصد داریم به صورت هفتگی، به آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند موجود در بازار به تاریخ ۵ خرداد نگاهی بیاندازیم. در روز‌های جاری به دلیل پایین آمدن قیمت ارز، بیشتر مدل‌های پرفروش بازار نیز با کاهش قیمت مواجه شدند.

شرکت سامسونگ

پس از عرضه سری پرچمدار گلکسی S10، حالا با ورود مدل‌های سری گلکسی A مانند گلکسی A40 و A70 و سری M شامل مدل‌های M10 و M20، میان‌رده‌های سامسونگ وارد بازار می‌شوند. سامسونگ در سال‌های اخیر با توسعه بخش میان‌رده‌های خود حضور خود را در این بخش گسترش داده است، به نظر می‌رسد با محبوبیت برند‌های چینی، سامسونگ قصد ندارد بازار میان‌رده‌ها را به آسانی به این شرکت‌ها واگذار کند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت سامسونگ در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۵ خرداد) +جدول

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی 5 خرداد) +جدول

شرکت هوآوی

هوآوی با عرضه مدل‌های مختلف در دسته میان‌رده‌های بازار توانسته فروش خود را در چند سال اخیر افزایش دهد. این شرکت با همکاری برند آنر مدل‌های بسیار باکیفیتی را تولید کرده که فروش بالایی نیز دارند. همچنین پرچمداران این شرکت علی‌رغم قدرت بالا، از مدل‌های رقیب خود قیمت مناسب‌تری دارند که فروش بالا این مدل‌ها را تضمین می‌کند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت هوآوی در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی 5 خرداد) +جدول

شرکت اپل

شرکت اپل همواره تمرکز خود را بر عرضه مدل‌های محدود، اما باکیفیت گذاشته و این روند تا کنون جواب داده است. اپل شرکتی نیست که در طول سال ۱۰ مدل یا بیشتر وارد بازار کند، هدف این شرکت بازار میان‌رده نیز نیست و تنها به دنبال عرضه و فروش مدل‌های بالارده و پرچمدار می‌گردد که در این راه بسیار موفق هم بوده است. البته در سال گذشته اپل پرچمداری مقرون‌به‌صرفه با نام آیفون XR نیز عرضه کرد که نشان می‌هد شاید ااین شرکت به دنبال حضور بیشتر در بازار کیان‌رده‌های بازار باشد. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی 5 خرداد) +جدول

شرکت شیائومی

در حال حاضر سری پرچمدار ۲۰۱۹ شیائومی با نام می ۹ و سری پرچمدار سال گذشته این شرکت با نام می ۸ در نسخه‌های مختلف با قیمتی بسیار مناسب در بازار موجود است که می‌تواند خیلی از نیاز‌های خریداران را برآورده کند. همچنین مدل‌های میان‌رده با کیفیت این شرکت همچون ردمی نوت ۷، ردمی ۷ و ردمی نوت ۶ نیز از مدل‌های پرفروش بازار هستند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت شیائومی در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی 5 خرداد) +جدول

شرکت نوکیا

اگر به‌دنبال یک مدل میان‌رده با کیفیت هستید، تولیدات فعلی نوکیا می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد. نوکیا در محصولات خود از پردازنده ساخت شرکت کوالکام استفاده می‌کند که نیازی به تعریف ندارد و کاملا شناخته شده هستند. از طرفی اختصاص مقدار حافظه مناسب، نمایشگر بزرگ و دوربین با کیفیت نیز از دیگر ویژگی‌های مدل‌های فعلی نوکیا محسوب می‌شود. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت نوکیا در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی 5 خرداد) +جدول

شرکت ال‌جی

ال‌جی مدل‌های محدودی دربازار ایران دارد که برخی از آن‌ها مربوط به سال ۲۰۱۷ یا ۲۰۱۶ می‌شود و به همین دلیل خرید این محصولات برای طرفدارن ال‌جی سخت شده است. اما مدل‌های موجود از کیفیت و قیمت مناسبی بهره می‌برد و از میان‌رده‌های خوب بازار محسوب می‌شوند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت ال‌جی در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی 5 خرداد) +جدول

شرکت وان‌پلاس

شرکت وان‌پلاس یکی از جدیدترین برند‌های تلفن هوشمند به شمار می‌آید. این شرکت بر خلاف دیگر برند‌های چینی، سرمایه گذاری اصلی خود را بر روی بازار آمریکا انجام داده و با قرارداد‌هایی که با اپراتور‌های فعال در این کشور بسته، توانست به زودی خود را در این کشور مطرح سازد. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت وان‌پلاس در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی 5 خرداد) +جدول

شرکت سونی

سونی در حال حاضر پرچمداران گران قیمتی در بازار ایران ندارد، مدل‌های این شرکت به طور عمده در بخش میان‌رده‌های بازار قرار می‌گیرند که با قیمتی مناسب و مشخصات خوب، انتخاب مطلوبی برای خریداران خواهند بود. مدل‌های جدید سونی نیز اگر وارد بازار ایران شوند، به دلیل مشخصات بالارده و قیمت مقرون‌به‌صرفه می‌توانند از پرفروش‌ترین‌های بازار شوند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت سونی در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی 5 خرداد) +جدول

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار