کد خبر: ۷۵۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲
نتايج فاز اول و دوم طرح تحقيقاتي "تدوین راهکارها و برنامه‌های توانمندسازی شبکه فروش بیمه زندگی در شرکت‌های بیمه (با رویکرد ارائه استانداردهای مهارت افزایی بازاریابی)" در نشست تخصصی با حضور رئیس و معاون پژوهشی پژوهشکده بیمه، معاون معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور ارائه شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي پژوهشكده بيمه، اين طرح پژوهشي تحت نظارت گروه پژوهشي بیمه‌های اشخاص پژوهشكده و با رویکردی کاربردی به انجام رسیده است که پس از بررسی ادبیات موجود، در مرحله بعد تعیین استانداردها و سنجه‌های افزایش توانمندی‌های شبکه فروش بیمه عمر مورد نظر قرار خواهد گرفت.
همچنین بر اساس این استانداردها، برای هر مهارت بازاریابی و فروش در شبکه انسانی فروش بیمه عمر، ضوابطی مشخص شده و شبکه فروش را در مسیر انجام بهینه شغل، یاری می‌رساند.
در این نشست که مدیر کل بیمه‌های اشخاص بیمه پاسارگاد، مدیر کل نظارت بر صلاحیت‌های حرفه‌ای بیمه مرکزی و جمعی از مدیران و کارشناسان گروه‌های پژوهشی پژوهشکده بیمه حضور داشتند، اعلام شد: نتایج حاکی از آن است که، به کارگیری نتایج این طرح می‌تواند به توانمندسازی شبکه فروش، از طریق استقرار استاندارد‌های قبل و حین خدمت، به مهارتی در زمینه بازاریابی و فروش بیمه عمر منجر شده و با کمک به مهارت نیروی انسانی و ساختاری شبکه فروش به درآمدزایی در این بخش از بیمه یاری رساند.
گفتنی است، متن کامل طرح مذکور پس از تکمیل، از طریق وبسایت پژوهشکده بیمه منتشر خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: