کد خبر: ۷۵۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳
دبیرکل اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی اعلام کرد:
دبیرکل اتحادیه بین‌المللی تأمین اجتماعی در نامه‌ای به محمدحسن زدا، سرپرست سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: عضویت وی در هیأت رئیسه و همچنین کمیته رهنمودهای "ایسا" بررسی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، در نامه صادر شده از سوی مارسلوآبی رامیاکاتانو به محمدحسن زدا آمده است: پیرو دریافت خبر انتصاب جنابعالی به عنوان سرپرست سازمان تأمین اجتماعی جمهوری اسلامی ایران، برای جنابعالی در انجام این وظیفه خطیر، صمیمانه آرزوی موفقیت دارم. اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی همواره همکاری نزدیک با سازمان متبوع جنابعالی را ارزشمند دانسته و مشتاق تداوم این روابط است.
بر این اساس اعلام شده است: عضویت محمدحسن زدا در هیأت رئیسه ایسا که مسئولیت امور اجرایی و مالی اتحادیه را بر عهده دارد و همچنین به عنوان عضو کمیته رهنمودهای ایسا که زیرمجموعه هیأت رئیسه این اتحادیه است و مسئولیت نظارت بر تولید و ویرایش رهنمودها تا پایان سال 2019 را بر عهده دارد، در جلسات 3 و 4 تیر 1398 بررسی خواهد شد.
گفتنی است؛ شورای ایسا هر سه سال یک‌بار در جریان نشست جهانی تأمین اجتماعی برگزار می‌شود و متشکل از نمایندگان رسمی کشورهایی است که دارای حداقل یک سازمان عضو اصلی در اتحادیه هستند. انتخاب مدیران ارشد و اتخاذ تصمیمات نهایی در خصوص برنامه و بودجه برعهده این نهاد قانونی است.
اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی پایگاه مهمی برای تبادل طیف گسترده‌ای از محصولات، دانش و موضوعات اولویت دارد در حوزه کارکردی سازمان‌های تأمین اجتماعی است.

نام:
ایمیل:
* نظر: