کد خبر: ۷۵۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹
تحقیقات از همسر مقتول در دستور کار است
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت از ادامه تحقیقات قتل همسر شهردار اسبق تهران خبر داد و گفت: تحقیقات از همسر مقتول در دستور کار است.

تکذیب خبر متواری شدن نجفی

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت از ادامه تحقیقات قتل همسر شهردار اسبق تهران خبر داد و گفت: تحقیقات از همسر مقتول در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ بابک نمک‌شناس رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت در جمع خبرنگاران درباره جزئیات قتل همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران گفت: در ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز راننده خانوادگی به همراه پسر مقتول و دختر آقای نجفی وارد منزل شده و با جسد همسر شهردار اسبق تهران در حمام در حالی که مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، مواجه می‌شوند.

وی با بیان اینکه علت اصلی مرگ اصابت گلوله به قسمت سینه بوده است و آثار شلیک چند گلوله دیگر هم در محل مشاهده شده است، ادامه داد: بلافاصله موضوع به کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب اطلاع داده شد و سرپرست دادسرای جنایی تهران به همراه بازپرس آقای دشتبان و اکیپ بررسی صحنه جرم و اداره دهم ویژه قتل در محل حادثه اعزام شدند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت گفت: اقدامات جهت دستگیری قاتل در دستور کار قرار گرفته است، فرضیات مختلفی در خصوص این جنایت مطرح شده است و تمامی این فرضیات در حال بررسی است.

نمک‌شناس در پاسخ به این سوال که آیا آقای نجفی متواری شده‌اند، گفت: چنین چیزی نیست همانطور که گفتم فرضیات بسیاری در این زمینه مطرح شده است و فعلا تحقیقات پرونده در بخش مقدماتی است.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود در فیلم‌ها آقای نجفی هم مشاهده شده ادامه داد: در حال حاضر در حال بررسی موضوع هستیم و اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود. تحقیقات از همسر مقتول در دستور کار است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار