کد خبر: ۷۵۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
یک نهاد تماس‌هاى مرا شنود مى‌کرد و به همسرم می‌داد
«بعد از این حادثه سر خاک پدر و پدربزرگم رفتم که خود را بکشم؛ اما زمانى که با خود فکر کردم به این نتیجه رسیدم که قانون راه بهترى است و تصمیم گرفتم که خود را معرفى کنم».

توضیحات کامل نجفی درباره نحوه قتل همسرش + فیلم

شهردار پیشین تهران به اتهام قتل همسر دوم خود براى انجام بازپرسى به دادسراى امور جنایى منتقل شد.
محمدعلى نجفى که در پى اعتراف به قتل میترا استاد براى انجام بازپرسى به دادسراى امور جنایى تهران منتقل شده است، گفت: «مهریه همسرم ١٣٦٢ سکه بود و هر چقدر اصرار مى‌کردم که از یکدیگر جدا شویم، قبول نمى‌کرد».

وی افزود: «یک نهاد تماس‌هاى مرا شنود مى‌کرد و در اختیار همسرم قرار مى‌داد که در این خصوص شکایت کردم، اما این موضوع انگیزه قتل نبوده است».

شهردار پیشین تهران گفت: «بعد از این حادثه سر خاک پدر و پدربزرگم رفتم که خود را بکشم؛ اما زمانى که با خود فکر کردم به این نتیجه رسیدم که قانون راه بهترى است و تصمیم گرفتم که خود را معرفى کنم».

متهم گفت: «از وقتى که به عقد من درآمد از اردیبهشت پارسال تا دیروز مسائل ناموسى نبود، اما تهدید ناموسى زیاد مى‌کرد و یکى از اصلى‌ترین مسائل دعواى ما همین موضوع بوده است. هر وقت صحبت از طلاق مى‌کردیم شروع به شکستن وسایل خانه می‌کرد و با کارد حمله می‌نمود».

نجفی افزود: «این اواخر گفتم من حاضرم هر چه دارم بدهم تا مهریه‌ات را پرداخت کنم اما مى گفت مى خواهم کارى کنم که از زندگى بیزار شوى».

شهردار پیشین تهران گفت: «من به قصد کشتن نرفتم و مى خواستم بترسانمش».

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار