کد خبر: ۷۵۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
شرکت بیمه آسیا در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود با همکاری و مشارکت با مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد شرق بیش از70 تن از معلولین دختر و پسر درجنوب شرق تهران را تحت حمایت های آموزشی درعرصه های مختلف هنر و مهارت آموزی قرار داد.

بیمه آسیا از سال هاي قبل و با هدف ايفاي مسووليت هاي اجتماعي، با همکاری و مشارکت با مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد شرق بیش از70 تن از معلولین دختر و پسر درجنوب شرق تهران را تحت حمایت های آموزشی درعرصه های مختلف هنرو مهارت آموزی قرار داده است. هدف از این اقدام، توانمندسازی، ایجاد اشتغال و پیوند توانیابان به بدنه فعال جامعه است.
مسئولیت های اجتماعی در بنگاه های اقتصادی از مباحث اخلاق کسب و کار است که به نقش این بنگاه ها در حوزه اجتماعی و مجموعه وظایف و تعهدات یک شرکت یا بنگاه اقتصادی در قبال حفظ، مراقبت، کمک به جامعه ای که در آن فعالیت می کند، می پردازد. این مسئولیت از مبحث اقتصادی و مالی فراتر می رود و پیش برنده سود و منفعت اجتماعی و فراتر از منافع سازمان است. امروزه شرکت های بیمه ای ازفعالیت های اجتماعی به عنوان یک استراتژی مهم استفاده می کنند ودراین میان، بیمه آسیا از طریق فعالیت های مختلف چون همکاری با سازمان های خیریه، ساخت مدرسه در مناطق محروم و زلزله زده،کمک به سیل زدگان وسایر برنامه های نوآورانه ای که هر ساله و یا در هر مناسبت با استفاده از منابع مختلف انجام می دهد، رسالت اجتماعی خود را ادا می کند.
با عنایت به اینکه مشارکت درکارخیر در سنت ها،آداب قومی واعتقادات دینی ومذهبی ما ریشه دارد،همکاری بیمه آسیا با موسسات خیریه براساس تعالیم الهی و رعایت کرامت انسانی و با انگیزه عشق وخدمت به انسان ها صورت گرفته و این شرکت، اشاعه فرهنگ زیبای نیکوکاری را در سرلوحه کار خود قرارداده است. و با این حرکت تلاش می کند با کمک به ایجاد زیر ساخت هایی منطبق بر اصول نوین مدیریت، دربهبود وضعیت زندگی وبالا بردن سطح معیشت معلولین پیشتاز باشد.
بیمه آسیا، «مسئولیت ‌های اجتماعی» را به عنوان رویکردی متعالی به کسب و کار همواره مد نظر قرار داده است و به‌ صورت پیوسته اقدامات و فعالیت‌های متنوع و گسترده ‌ای را در بخش‌های مختلف علمی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی و نیز اعطای کمک ‌های انسان ‌دوستانه و خیرخواهانه با هدف مشارکت سازنده در توسعه اجتماعی به انجام می ‌رساند. اقدام به مشارکت درامور عام المنفعه و همکاری با مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد شرق، راهی جهت تحقق اهداف این شرکت بیمه ای درعمل به مسئولیت های اجتماعی می باشد.
مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد شرق درسال1387 به همت چندتن از خیرین خوش فکر در منطقه جنوب شرق تهران با مجوز سازمان بهزیستی کشور در راستای توانمندسازی و ایجاد اشتغال معلولین جسمی- حرکتی پایه گذاری شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: