کد خبر: ۷۵۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در دیدار با عباس رحیمی گرافیست، ورزشکار و مبدع شیوه نگارینه خط ، با اشاره به کارنامه درخشان خانواده بانک کشاورزی در حوزه فرهنگ و هنر، صیانت از فرهنگ و هنر را مسئولیت اجتماعی تمام سازمان ها دانست.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، عباس رحیمی ورزشکار و هنرمند پیشکسوت کشورمان روز چهارشنبه هشتم خرداد در ساختمان مرکزی بانک کشاورزی با مدیرعامل این بانک دیدار و ضمن اظهار خرسندی از فعالیت ها و اقدامات ارزنده بانک کشاورزی در حمایت از هنرمندان و ورزشکاران، پیشینه حضور مشاهیر و هنرمندان فراوان در خانواده بانک کشاورزی را اسباب مسرت و از افتخارات این بانک برشمرد.
این گزارش می افزاید: خدارحمی در این دیدار، شیوه نوین «نگارینه خط» را که از ابداعات عباس رحیمی است تحسین و اظهار امیدواری کرد هنرمندان کشورمان در سایه حمایت سازمان های دغدغه مند بتوانند بیش از پیش موجب سربلندی ایران اسلامی و مطرح شدن نام نیک کشورمان در مجامع بین المللی باشند.
شایان ذکر است از جمله سوابق هنری عباس رحیمی می توان به ابداع و ثبت رسمی شیوه نگارینه خط، طراحی آرم رسمی باشگاه پرسپولیس، طراحی لوگوی مرکز گفتگوی ادیان و تمدن ها ، برگزاری نمایشگاه های انفرادی متعدد و شرکت در نمایشگاه های گروهی داخلی و خارجی اشاره کرد.
رحیمی همچنین در حوزه ورزش دارای افتخاراتی چون سرمربیگری تیم پاس و کسب سه جام قهرمانی سوپر لیگ کشور، جام بین المللی وحدت و جام سبکی1382، سرمربیگری تیم ملی کاتا، داور بین المللی، قهرمانی کشور و عضویت در تیم ملی کاراته و کسب عنوان پنجم جهان در مسابقات جهانی کاراته-توکیو1372 است.

نام:
ایمیل:
* نظر: