کد خبر: ۷۵۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۷
با حضور انبوه مردم قدرشناس
مراسم تشییع و خاکسپاری حجت‌الاسلام محمد خرسند امام جمعه شهید کازرون برگزار شد.




پیکر حجت‌الاسلام محمد خرسند عصر دیروز بر دوش مردم قدرشناس و شهید پرور کازرون تشییع و در امامزاده سید محمد نوربخش این شهر به خاک سپرده شد.
در این مراسم که علاوه‌بر خیل پرشور جمعیت مردم، استاندار فارس و تعدادی از مدیران استان نیز حضور داشتند، نماز بر پیکر شهید خرسند توسط آیت‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس اقامه شد.
امام جمعه فقید کازرون سحرگاه 23 رمضان در حال بازگشت از مراسم احیا بود، مقابل منزلش توسط ضاربی به ‌هویت «ح ــ د» مورد ضربات چاقو قرار گرفت و در راه انتقال به بیمارستان به‌دلیل شدت جراحات وارده جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.
عامل این جنایت ساعت 12 ظهر همان روز با اقدام به‌موقع نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شد و در حال حاضر تحقیقات قضایی از وی ادامه دارد.
 شهید خرسند که متولد سال ۴۶ در شهرستان کازرون بود، از سال ۱۳۶۲ در حالی که در کلاس اول دبیرستان مشغول به تحصیل بود، به جبهه اعزام شد و تا پایان جنگ به صورت متناوب در جبهه حضور داشت. وی سه مرتبه مجروح شد و دارای ۲۰ درصد جانبازی بود.این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه که در دهه ۸۰ امام جمعه شهرستان کازرون شد، یکی از امامان جمعه پرکار استان فارس بود که در بیان مواضع خود در موضوعات شهرستانی، استانی و کشوری از صراحت لهجه برخوردار بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار