کد خبر: ۷۵۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
در روزهای اخیر تصویری از جواد خیابانی در فضای مجازی منتشر شده که باعث نگرانی هواداران و فوتبال دوستان شده است

در روزهای اخیر تصویری از جواد خیابانی در فضای مجازی منتشر شده که باعث نگرانی هواداران و فوتبال دوستان شده است

چرا جواد خیابانی این قدر لاغر شده است؟

درحالی که کمتر از ده روز از آخرین گزارش فوتبال جواد خیابانی می گذرد و درحالی که بعد از آسیب دیدگی در دوره جام ملتهای آسیا و گزارش‌هایش در آن دوره و اجراهایش در برنامه های آن روزها، او تا روزی که گزارش تصویری در خیریه کمک به سیل زدگان در عید منتشر کرد. قبل از عید هم یکبار در بحبوحه حاشیه های عادل فردوسی پور با سرهنگ علیفر، مزدک میرزایی و پیمان یوسفی در برنامه عیدانه ورزش و مردم مرحوم شفیع حاضر شده بود و بعد از این‌ها حضور تصویری خاصی نداشته است ، یک تصویر با سری تراشیده ، چهره ای که خیلی لاغر شده وکمی گرد پیری بالای ۵۰ سالگی بر آن نشسته ، حتی همکاران گزارشگرش را شوکه کرد که در این چند وقته چه اتفاقی برای جواد افتاده است.

خیابانی البته در پیامی کوتاه بی اشاره به لاغری و حاشیه هایی که برایش ساخته ، یکی از آن متن های احساسی اش را نوشته و تاکید کرده حالش خوب است.

اینمجری وگزارشگر ورزشی اما در یکی دو سال گذشته که حسابی افزایش وزن پیدا کرده بود، خودش چندین بار به درد ستون فقراتش اشاره کرده بود که نیاز به جراحی و باز کردن کانال‌های عصب نخاعی در مهره های پایینی اش دارد. دردی که باعث شده بود در جوانی گلری و بازی فوتبال حرفه ای را کنار بگذارد و فشار وزن بیشترش کرده بود.

خیابانی در سال‌های اخیر چندباری انواع عمل‌های رایج برای کاهش وزن را انجام داده و این لاغری اخیر هم طبق گفته همکارانش ناشی از جراحی بر روی معده اش است.
آقا جواد که این اواخر انتقادهای زیادی به گزارش ها و اجراهایش شده بود اگرچه شرح زیادی درباره دلیلی که این همه نگرانی برای مردم ایجاد کرده بود ، نداده. او چند وقت قبل روی آنتن زنده از عملی جراحی گفته بود که در پیش دارد و حتی خواسته بود دعای خیر مردم همراهش باشد.


صاحب این صدای دوست داشتنی و خاطره انگیز ، به رغم همه انتقادهایی که به کم وقت گذاشتن برای گزارش‌هایش می‌شود اما همیشه به خاطر خاطرات خوش روزهای جوانی از بخش های هیجان انگیز ورزش مان برای مردم محسوب می شود. حتی وقت‌هایی که سر به سرش می گذارند و حتی وقت‌هایی که کلافه شان می کند با گزارش‌هایش. اینکه آقا جواد خبر سلامتی اش را به مردم داده، یکی از دل انگیز ترین اخبار خرداد ورزش کشور است. اینکه با کاهش وزن ، توانسته باشد عمل سخت دیسکش را هم انجام داده باشد، دیگر آرزوی دوستدارانش.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: دنیای ورزش تورنتو


برچسب ها: جنجال های ورزشی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار