کد خبر: ۷۵۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه "ما" با حضور اکثریت سهامداران درروز 11 خرداد ماه برگزار و صورت هاي مالي منتهی به 29 اسفند 97 اين شرکت به تصويب رسيد.

 

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه "ما"، مجمع عمومی این شرکت11 خرداد ماه برگزار و صورت های مالی سال 97 به تصویب رسید. بر اساس صورت های مالی سود خالص پس از کسر مالیات شرکت، مبلغ 659,764 میلیون ریال می باشد.
در ابتدا دکتر ابراهیم پور رئیس مجمع، ضمن خیر مقدم به حضار و شرح مختصری از فعالیت های زیربنایی و اساسی بیمه "ما" در سال 97 افزود : عملکرد بیمه "ما" در سال گذشته رضایتبخش بوده و برنامه های راهبردی شرکت در مسیر رشد وتعالی در حرکت است و به سمت توسعه پایدار سوق پیدا کرده است.
در ادامه حجت بهاری فر مدیرعامل شرکت ضمن خیر مقدم به سهامداران محترم و دکتر ابراهیم پور مدیرعامل و عضو هیات مدیره گروه مالی ملت و ناظرین و قرائت پیام هیات مدیره به شرح گزارشی از عملکرد و دستاوردهای شرکت در سال 1397 پرداخت و ضمن بیان خلاصه ای از اطلاعات مالی شرکت افزایش 69 درصدی سود خالص شرکت نسبت به سال گذشته را اعلام کرد.
بهاری فر ضمن تشکر از حمایت های سهامداران گرامی، همراهی اعضای محترم هیات مدیره، اعتماد بیمه گذاران معزز، تلاش های بی وقفه و ارزشمند شبکه فروش در توسعه فعالیت ها و پرسنل دلسوز و پرتلاش در خصوص فعالیت‌های انجام شده در سال 1397 گفت: شرکت بیمه "ما" در سال 97 با اتخاذ تدابیر هوشمندانه و انجام برنامه ریزی های دقیق و تبیین استراتژی های مناسب برای بخش سودآور و کم ریسک بازار بیمه ، علاوه بر رشد پرتفوی در راستای بهبود کیفیت خود و جلب رضایت هر چه بیشتر ذینفعان گام برداشت.
وی خاطر نشان کرد: شرکت بیمه "ما" با 44 شعبه و باجه و بیش از 2200 نماینده و کارگزار در طی 8 سال فعالیت خود و با تکیه بر دانش فنی و خلاقیت نیروی کار جوان و با تجربه و نمایندگان آیین نامه 75 و 96 شبکه فروش خود به موفقیت چشم گیری در صنعت بیمه دست یافته است .
بهاری فر افزود: بر اساس آمار ارائه شده از سوی بیمه مرکزی ، بیمه "ما" امسال نیز به روال سنوات گذشته دارای بالاترین سطح توانگری بوده و در جمع شفاف ترین شرکت های بیمه ای بر اساس رتبه بندی شرکت های بورسی قرار گرفت. در هشتمین سال فعالیت ، سومین شرکت بیمه ای در EPS و دومین شرکت در DPS در میان شرکت های بیمه ای در مقایسه با عملکرد سال گذشته بود. بیمه "ما" به عنوان یک بیمه گر پیشتاز و سرآمد مصمم است تا همگام با گسترش فرهنگ آینده نگری در جامعه به نحوی خدمات خود را به مشتریان عرضه نمایند که ضمن رعایت کلیه حقوق ذینفعان سایر افراد جامعه هم از منافع آن بهره مند شوند.برای رسیدن به این موفقیت، اقدام به تاسیس مرکز آینده پژوهی و استفاده از تجارب نخبگان در این زمینه کرد.
مديرعامل بيمه "ما" با اشاره به رشد 62 درصدی پورتفوی و افزايش 47 درصدي پرداخت خسارت در سال 1397، اظهار داشت: شرکت بيمه "ما" در سال گذشته ، بیش از 2,960,984 میلیون ريال خسارت به بيمه گذاران خود و زيان ديدگان پرداخت کرده است که بیانگر تسریع در رسیدگی به خسارت های اعلامی می باشد . همچنین ضریب خسارت شرکت در سال 97 ، نسبت به سال 96، 6 واحد کاهش یافت که بیانگر کنترل ریسک و اخذ تصمیمات درست توسط مدیریت های فنی شرکت می باشد.
در ادامه گزارش بازرس قانونی شرکت در جمع سهامداران خوانده شد و در نهایت، مجمع صورت های مالی را مورد تصویب قرار داد و با تقسیم مبلغ 280 ریال سود قابل تقسیم به ازای هر سهم موافقت کرد.
انتخاب حسابرس و بازرس قانوني و تعيين روزنامه کثيرالانتشار برای درج آگهي هاي بيمه "ما" بخش پاياني مجمع بود که براساس آن ، موسسه حسابرسي فاطر به عنوان حسابرس اصلی و بازرس قانوني و روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه کثيرالانتشار برای درج آگهي هاي بيمه "ما" تعيين شدند.
طبق صورت های مالی ارائه شده در مجمع ، حق بیمه صادره مبلغ 7,251,792 میلیون ریال بوده که نسبت به این مبلغ در سال مالی 96 با رشد 62 درصدی همراه بود و سود خالص شرکت659,764 میلیون ریال اعلام شد که نسبت به سال مالی قبل، 69 درصد افزایش یافت.

نام:
ایمیل:
* نظر: