کد خبر: ۷۵۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹
تحول دیجیتال و استقرار آن در سیستم بانکی از جمله تدابیر جدیدی است که وزارت امور اقتصادی و دارایی برای بهبود نظام بانکی اتخاذ کرده است و بانک کشاورزی با پیشینه ای درخشان در عرصه بانکداری دیجیتال و برخورداری از زیرساخت های قدرتمند بانکداری الکترونیک، برای تهیه نقشه راه تحول دیجیتال و تدوین سند استقرارنظام دیجیتال ، برنامه ریزی و اقدامات اجرایی را آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، این بانک برای تهیه نقشه راه تحول دیجیتال از خدمات شرکت های مجرب و صاحب نام در این عرصه استفاده می کند و با تشکیل کارگروهی متشکل از مدیران ارشد این بانک وبرخورداری از مشاوره اساتید برجسته دانشگاهی، مقدمات تهیه سند دیجیتال در چارچوب دستورالعمل وزارت امور اقتصادی و دارایی و نظارت سازمان حسابرسی را فراهم کرده است.
بر اساس این گزارش، بانک کشاورزی به منظور بررسی چگونگی استقرار نظام دیحیتال به بررسی اولویت ها، رویکرد، جهت گیری، پتانسیل ها، الزامات و چالش ها پرداخته و برنامه ریزی برای استقرار نظام دیجیتال در این بانک را با تهیه مقدمات تدوین نقشه راه و سند راهبردی آغاز کرده است.
این گزارش می افزاید: استقرارنظام دیجیتال در بانک کشاورزی به معنای تحول گسترده خدمات بانکی و به روزرسانی پویای خدمات و محصولات متناسب با پدیده های عصر دیجیتال است که تاثیر به سزایی بر تسریع و تسهیل فرایندهای مالی و بانکی، رضایتمندی مشتریان، توانمندسازی کارکنان و افزایش چابکی سازمان، کاهش نیاز مشتریان به مراجعه حضوری به شعب و در نتیجه کاهش معضلات تردد شهری، آلودگی هوا، مصرف سوخت و انرژی و ... خواهد داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: