کد خبر: ۷۵۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان از کنترل آتش سوزی در منطقه حفاظت شده بهبهان و مهار کامل آن تا ساعات آینده خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان از کنترل آتش سوزی در منطقه حفاظت شده بهبهان و مهار کامل آن تا ساعات آینده خبر داد.

کیامرث حاجی زاده گفت: آتش سوزی گسترده ای که از روز گذشته در منطقه حفاظت شده خارج بهبهان و همین طور در مناطقی از استان کهگیلویه و بویر احمد شروع شده بود صبح امروز با ارسال یک فروند بالگرد و نیروهای امدادی و دستگاه های مربوطه در سمت خوزستانی کنترل شده و تا ساعات آینده عملیات مهار هم به پایان خواهد رسید و امیدواریم که بتوانیم هر چه سریع تر این آتش سوزی را مهار کنیم.

وی در خصوص دلیل وقوع این آتش سوزی گفت: دلیل اصلی این آتش سوزی هم گرمای بیش از حد هوا بوده است.

حاجی زاده خاطرنشان کرد: در هفته ی آینده هم هواشناسی برای استان خوزستان دمای 52 درجه سانتی گراد را پیش بینی کرده و ما به دستگاه های مربوطه اعلام کردیم که آماده و هوشیار باشند و در صورت بروز هرگونه حادثه ای سریعا ورود کنند و اقدام کنند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان در پایان گفت: ما تشکر می کنیم از همه کسانی که در کنترل این آتش سوزی به ما کمک کردند و همین طور از نیروهای مردمی و کسانی که تلاش کردند، دستگاه های اجرایی، سپاسگزاریم.

منبع: جماران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار